VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door declown
#2055270
Stuurkogeltje schreef:
Vladi schreef:Waar kun je het beste parkeren met een verlaagde auto bij de euroborg? Heb gehoord dat de garage een no go is?
Ik kon met mijn goed lerlaagde golf 2 overal komen in euroborg garage dus moet lukken dacht ik maar volgens mij kan je ook op begane grond parkeren. Of anders voor de euroborg kan ook.

Mvg Leroy
Ziekenhuis parkeergarage is ook zo,n crime voor verlaagde autos, :GRR:
Gebruikersavatar
door Jerr0
#2055298
Tussen 22.00 en 22.30 op de A7 een Zwarte Mk2, eerst voor me en toen achter me tot afslag Hoogezand waar ik nog een Mk4 spotte, verlaagd en geblindeerd maar slecht zich doro de mist dus veel meer dan dat zag ik niet 8) Mk2 had er verstralers op zitten en was verlaagd :E
Gebruikersavatar
door Jerr0
#2055604
Een rode Mk2 en een rode Mk1 achter elkaar op de N34, of zag ik het verkeerd? :lol:
#2056245
Zaterdagmorgen 17-03-2012

Een hele mooie zwarte verlaagde mk2 met g60 bumpers en brede kleine wieltjes. kwam uit de richting Oude Pekela en reed naar Winschoten.

Zag er zeer goed uit moest gelijk aan mijn oude denken.
Gebruikersavatar
door systreme
#2056335
Stuurkogeltje schreef:Zaterdagmorgen 17-03-2012

Een hele mooie zwarte verlaagde mk2 met g60 bumpers en brede kleine wieltjes. kwam uit de richting Oude Pekela en reed naar Winschoten.

Zag er zeer goed uit moest gelijk aan mijn oude denken.

Werkt die Gozer niet bij Tjeerdsma Winschoten?
#2056339
systreme schreef:
Stuurkogeltje schreef:Zaterdagmorgen 17-03-2012

Een hele mooie zwarte verlaagde mk2 met g60 bumpers en brede kleine wieltjes. kwam uit de richting Oude Pekela en reed naar Winschoten.

Zag er zeer goed uit moest gelijk aan mijn oude denken.

Werkt die Gozer niet bij Tjeerdsma Winschoten?
O dat kan had hem nog nooit eerder gespot. En ik woon in Winschoten.
Gebruikersavatar
door systreme
#2056352
Stuurkogeltje schreef:
systreme schreef:
Stuurkogeltje schreef:Zaterdagmorgen 17-03-2012

Een hele mooie zwarte verlaagde mk2 met g60 bumpers en brede kleine wieltjes. kwam uit de richting Oude Pekela en reed naar Winschoten.

Zag er zeer goed uit moest gelijk aan mijn oude denken.

Werkt die Gozer niet bij Tjeerdsma Winschoten?
O dat kan had hem nog nooit eerder gespot. En ik woon in Winschoten.

Zie hem elke dag staan bij de buurman, Gozer rijd ook veel in een verlaagde Polow.
Z,n collega ook met duits kenteken
Woon zelf ook in Winschoten ;)
Gebruikersavatar
door Jerr0
#2057560
Dikke grijze, verlaagde Mk2 op een dikke set velgen vanmiddag voor de AH in Veendam :mrgreen:
#2057918
Was het iemand van hier die knikte naar mij toen hij in z'n lage mk2 zat? 1eX was in oostwold vlakbij dat theehuis ofzo en 2e keer was bij de essopomp! Zag in midwolda ook nog een mooie rode en witte mk1 staan beide aan de grond gelegd en net in veendam vlakbij sahara en dikke witte corrado!
#2058311
patatbakkertje schreef:Was het iemand van hier die knikte naar mij toen hij in z'n lage mk2 zat? 1eX was in oostwold vlakbij dat theehuis ofzo en 2e keer was bij de essopomp! Zag in midwolda ook nog een mooie rode en witte mk1 staan beide aan de grond gelegd en net in veendam vlakbij sahara en dikke witte corrado!

Denk dat bij die theehuis in oostwold dat is Gerben geweest. Zit niet op het forum.

Dikke witte corrado met zwarte wielen?
#2058512
Stuurkogeltje schreef:
patatbakkertje schreef:Was het iemand van hier die knikte naar mij toen hij in z'n lage mk2 zat? 1eX was in oostwold vlakbij dat theehuis ofzo en 2e keer was bij de essopomp! Zag in midwolda ook nog een mooie rode en witte mk1 staan beide aan de grond gelegd en net in veendam vlakbij sahara en dikke witte corrado!

Denk dat bij die theehuis in oostwold dat is Gerben geweest. Zit niet op het forum.

Dikke witte corrado met zwarte wielen?
IS die man van die golf 2 in oostwold niet de dunste? Zo ja dan is het hem vast en zeker!
Corrado had geloof ik zwarte wielen ja, 18 inchers ofzow
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk