VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2066603
Golf2 schreef:Volgens mij ben ik ook nog nooit gespot (Hoogezand - Groningen)!

Rij nu al een dik jaar in deze (vorige eigenaar was bekend hier dacht ik) blauw/paars:
Afbeelding

Daarvoor 5jaar in de GTI 16v KR gereden, een van de mooiste kleuren naar mijn mening:
Afbeelding

Goede vriend van me rijdt in een erg nette GELE Seat Cordoba Cupra, Groningen.

EDIT Al paar keer een rode zeer lage MK2 gespot hier in Hoogezand, ook gegroet.
Vanmiddag volgens mij gespot op de A7 rond 17:15 in de bocht bij Kuil Banden! Ik reed richting Hoogezand-Winschoten en jij richting Groningen! Zag er goed uit! :tu:
Gebruikersavatar
door Jpolo
#2067360
mrzl schreef:Zie regelmatig van/naar Groningen-Drachten een verlaagde blauwe Polo met zilveren Lenso's en US-lights. Iemand van hier?

haha ja dat ben ik, had vanmorgen al een reactie geplaatst in het gespot friesland topic.
ziet er netjes uit hor je golf!
Gebruikersavatar
door Golf2
#2067811
Mathizzle schreef:
Golf2 schreef:
Vanmiddag volgens mij gespot op de A7 rond 17:15 in de bocht bij Kuil Banden! Ik reed richting Hoogezand-Winschoten en jij richting Groningen! Zag er goed uit! :tu:
Klopt ging ik naar een vriend (passiewassie van de corrado g60 die is verkocht tijd terug en nu in gele seat cordoba cupra sjeest), bijna standaard elke woensdag rond die tijd. Lekker samen saté bakken en eventueel aan de autos klussen.
Gebruikersavatar
door Erik-Jan
#2068305
Leek, Zwarte golf 5 op breedset.
Groene golf 3 met m3 spiegels volgens mij.

Leek en Marum zijn sowieso leuke spotplekjes.
Ik sta in een KPN Glasvezel Info Center, dus spot regelmatig.
Gebruikersavatar
door Erik-Jan
#2068417
Volgens mij had die LED achterlichten, maar dat kan ik ook verwarren met andere auto's van daar...
Die Zwarte Golf 5 is trouwens echt dik, BBS breedset eronder en strak laag :tu:

Ik rijd zelf geen VW maar een Seat Ibiza 6L, als je die ziet, mag je ook altijd spotten... ;)
#2069419
Waren er ook nog mensen naar fox toe om van Brennan Heart te genieten? Stond met de mondeo namelijk nast een zeer schiere mk3 was paars geloof ik met spatbord verbreders en naast die mk3 stond aan de andere kant ook nog een mk2 of een polo weet niet precies meer, heb ook nog een mooie zilverkleurige Bora met 18 inch denk ik, de velgen waren iig zwart zag er erg strak uit! :tu:
Gebruikersavatar
door Jerr0
#2069506
patatbakkertje schreef:Waren er ook nog mensen naar fox toe om van Brennan Heart te genieten? Stond met de mondeo namelijk nast een zeer schiere mk3 was paars geloof ik met spatbord verbreders en naast die mk3 stond aan de andere kant ook nog een mk2 of een polo weet niet precies meer, heb ook nog een mooie zilverkleurige Bora met 18 inch denk ik, de velgen waren iig zwart zag er erg strak uit! :tu:
Zag je nog in Fox lopen :roll:
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.