VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door WoutR87
#2095317
@ Jerr0: Die klotensteeg is op dit moment drama als je niet uitkijkt met die gaten in de weg :P
Gebruikersavatar
door krull
#2095339
jaccotdi in de buurt van de carpet right hoendiep. Stond er netjes voor :) en in de buurt van centraal staal, mk 5 op alphards! Mjammie :D
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2095399
barttdejong schreef:van wie is die zwarte vento op zwarte bbsen bij mac appingendam? :SCRATCH:
staat er nu al 2-3 dagen? ben er zowat elke dag nu.
Laatst gewijzigd door Bobmk4 op 16 jul 2012 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Jerr0
#2095447
Bobmk4 schreef:
barttdejong schreef:van wie is die zwarte vento op zwarte bbsen bij mac appingendam? :SCRATCH:
staat er nu al 2-3 dagen? ben er zowat elke dag nu.

Van Maurice, zie hem ook elke dag staan staat er snachts ook , hij komt zelf wel eens kijken op ze scooter zal wel kapot zijn.
Ik hoorde dat zijn benzine gewoon simpelweg op is :lol:
Heb hem inmiddels 2x daar zien staan, hij staat er in ieder geval vanaf zondag al
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2105029
Net een goude golf 4 gezien in Appingedam, laag dacht dat ik hem ook al eerder had gezien deze week op staal. Hij reed nu maar volgens mij waren het porsche cup velgen voor zover ik kon zien :tu: voor de eigenaar
#2105297
Gespot: Op de a7 tegen 17:30 een zwarte verlaagde mk4 met het heel veel autostyle spullen.
Chomen velgen met puntjes in het midden,Chromen m3 spiegels,Dikke bumperkit,En ga zo maar door.

Even laten volgens mij Marthijs gespot met zijn nieuwe mk5 GTI. Op de a7 ik ging je voorbij en heb nog even gegroet.

Tegen 17:15 gespot in De Groeve (Zuidlaren) een witte mk5/mk6 kon het net niet zo snel gezien.
Hij stond op de oprit en meneer/jongen was hem aan het schoonmaken.
Gebruikersavatar
door WoutR87
#2105361
Vanmiddag om een uur of half 5 op de weg tussen AVEBE en Stadskanaal: zwarte polo met bbsjes, verlaagd. Nice :tu:
#2105726
Wout87 schreef:Vanmiddag om een uur of half 5 op de weg tussen AVEBE en Stadskanaal: zwarte polo met bbsjes, verlaagd. Nice :tu:
Kom jij daar vaker langs? Want ik kom n half uur eerder daar met de golf vanaf avebe tot aan rutenbrock
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 235

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.