VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2105960
vandaag gespot in veendam: Christian met de Passat 3bg variant
vandaag gespot in winschoten: Leroy aan het autowassen
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2107460
Vanmiddag spotte ik Bart de jong in de haven van delfzijl, denk niet dat hij mij niet heeft gezien was namalijk niet in me eigen auto :tu:
#2107610
Iemand van hier die passat met us lights een oude passat coupé was dit! haalde hem nog in op de N366 reden tot aan rotonde vlakbij elkaar!
Gebruikersavatar
door Jerr0
#2107932
Bobmk4 schreef:Vanmiddag spotte ik Bart de jong in de haven van delfzijl, denk niet dat hij mij niet heeft gezien was namalijk niet in me eigen auto :tu:
Wist niet dat er wat te spotten viel in de haven van Delfzijl :lol:
Gebruikersavatar
door Rubenn
#2107954
gister een zwarte golf mk5 op de snelweg. hoepels met diepe randen, 4 man in de auto en sierstukje met 2 ronde uitgangen in het midden.

Volgens mij iets donkerdere achter lichten dan normaal en zwart logo op de klep.

Bekende van hier?
#2107993
Rubenn schreef:gister een zwarte golf mk5 op de snelweg. hoepels met diepe randen, 4 man in de auto en sierstukje met 2 ronde uitgangen in het midden.

Volgens mij iets donkerdere achter lichten dan normaal en zwart logo op de klep.

Bekende van hier?
Denk, dat je iemand bij mij van het werk bedoelt. Als ik de omschrijving lees :tu:

Zeker dikke wagen.

(Omgeving van Bedum)
#2108553
Stuurkogeltje schreef:Gespot: Op de a7 tegen 17:30 een zwarte verlaagde mk4 met het heel veel autostyle spullen.
Chomen velgen met puntjes in het midden,Chromen m3 spiegels,Dikke bumperkit,En ga zo maar door.

Even laten volgens mij Marthijs gespot met zijn nieuwe mk5 GTI. Op de a7 ik ging je voorbij en heb nog even gegroet.

Tegen 17:15 gespot in De Groeve (Zuidlaren) een witte mk5/mk6 kon het net niet zo snel gezien.
Hij stond op de oprit en meneer/jongen was hem aan het schoonmaken.
Hey Kerel!

Dat was ik inderdaad! Zag een lage MK4 aan komen dacht zal even opletten!

Greetz!
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2108631
Gister op de weg richting leeuwarden de snelweg, in tegengestelde richting een rat kever gezien zag er echt gaaf uit fiets op het dak volgens mij :tu:
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk