VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2138637
JaccoTDI schreef:
tdibeere schreef:JaccoTDI gespot onder de viadukt assen :tu:
Op de terugweg of in het begin in die tunnel?
Stuurkogeltje schreef:Jacco tdi gespot onder viaduct Assen te spelen met zijn air. :LOL: :mrgreen: :mrgreen: ppssst pssst pssst pssst
Ja sommige doen burnen ik dacht ik doe dit :tu:
Gespot op de terugweg stond bij TDIbeere onder viaduct te kijken. Kwam jij er langs haha.
#2139009
Bert-155 schreef:
Sannee101 schreef:Gespot.. Bruin/beige golf 2.. Zelfde kleur wielen.. Ter hoogte van viaduct lettelbert.. Zag er goed uit!

Thats me :tu:
Jaaa dacht je avatar al eens gezien te hebben!
Gebruikersavatar
door JaccoTDI
#2139529
Stuurkogeltje schreef:
JaccoTDI schreef:
tdibeere schreef:JaccoTDI gespot onder de viadukt assen :tu:
Op de terugweg of in het begin in die tunnel?
Stuurkogeltje schreef:Jacco tdi gespot onder viaduct Assen te spelen met zijn air. :LOL: :mrgreen: :mrgreen: ppssst pssst pssst pssst
Ja sommige doen burnen ik dacht ik doe dit :tu:
Gespot op de terugweg stond bij TDIbeere onder viaduct te kijken. Kwam jij er langs haha.
Oke en zag die er goed uit :mrgreen:
#2139719
Stuurkogeltje schreef:Jacco tdi gespot onder viaduct Assen te spelen met zijn air. :LOL: :mrgreen: :mrgreen: ppssst pssst pssst pssst
Ja sommige doen burnen ik dacht ik doe dit :tu:[/quote]

Gespot op de terugweg stond bij TDIbeere onder viaduct te kijken. Kwam jij er langs haha.[/quote]
Oke en zag die er goed uit :mrgreen:[/quote]

aaaaaaaaaaaa Jacco jij reed ja zo hard onder die viaduct en je had het zo druk met je air. Wij konden dat niet eens zo snel zien hahahahaha.
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2141742
Gister wou ik langs meeting in de stad rijden zag ik allemaal borden en hekken ik dacht ok snel weg hier, toen reed ik even langs de mac @ sontplein en toen zag dat een deel hier zo stond waaronder:

Stuurkogeltje
Tdibeere :tu:
#2141826
Bobmk4 schreef:Gister wou ik langs meeting in de stad rijden zag ik allemaal borden en hekken ik dacht ok snel weg hier, toen reed ik even langs de mac @ sontplein en toen zag dat een deel hier zo stond waaronder:

Stuurkogeltje
Tdibeere :tu:
Stond jij naast ons????? :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2142193
Stuurkogeltje schreef:
Bobmk4 schreef:Gister wou ik langs meeting in de stad rijden zag ik allemaal borden en hekken ik dacht ok snel weg hier, toen reed ik even langs de mac @ sontplein en toen zag dat een deel hier zo stond waaronder:

Stuurkogeltje
Tdibeere :tu:
Stond jij naast ons????? :mrgreen:
Klopt
#2142318
Bobmk4 schreef:
Stuurkogeltje schreef:
Bobmk4 schreef:Gister wou ik langs meeting in de stad rijden zag ik allemaal borden en hekken ik dacht ok snel weg hier, toen reed ik even langs de mac @ sontplein en toen zag dat een deel hier zo stond waaronder:

Stuurkogeltje
Tdibeere :tu:
Stond jij naast ons????? :mrgreen:
Klopt
Volgende x ff voorstellen haha weten we ook wie je bent. Konden we ff praatje maken haha. :D Ik stond naast tdi beere zoals je gezien hebt. :tu: Misschien tot 10 juni
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2142537
Ja klopt, was er vorig jaar ook bij toen heb je die flyer nog aan ons gegeven in Appingedam, toen kwam ik daar met een groene polo coupe :tu:
door tdibeere
#2142653
nou dan zien we je in bunde
Bobmk4 schreef:Gister wou ik langs meeting in de stad rijden zag ik allemaal borden en hekken ik dacht ok snel weg hier, toen reed ik even langs de mac @ sontplein en toen zag dat een deel hier zo stond waaronder:

Stuurkogeltje
Tdibeere :tu:
Gebruikersavatar
door Fubar32B
#2143036
mrzl schreef:Vanmorgen Groningen-Drachten:

- Witte Golf 4 Variant, plat met dikke sloffen
- Fubar in de Passat
- Rode Golf 3 met dubbele uitlaat en dakrek erop
- VW Up! Net een brommerauto :lol:
Klopt!
Ik dacht al, wrom gaan die alarmlichten nu aan, toe zag ik het pas :LOL:
Was nog vroeg en gister een verjaardag gehad, dus was nog half aan het slapen :mrgreen:
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 235
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]