VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2185200
Golf1990Roden schreef:
Stuurkogeltje schreef:En in Assen (drenthe) stond in een bepaalde straat een rode mk4 echt helemaal aan de grond. met USA kentekenplaten erop.

Leek echt masterlijk en weet haast wel zeker dat deze mk4 AIR had. Want zo laag rond rijden. Geloof ik niet.

Iemand die de eigenaar kent.???
Dat is misha strik zijn ouwe golf. Is nou van mark werkt bij Rijpma Automaterialen in Roden ;)

Gr Alwin
Nu ben ik welles benieuwd rijd ie nou op AIR?????? Want dat ding lag echt laag zeg. :mrgreen:
#2185209
Stuurkogeltje schreef:
Golf1990Roden schreef:
Stuurkogeltje schreef:En in Assen (drenthe) stond in een bepaalde straat een rode mk4 echt helemaal aan de grond. met USA kentekenplaten erop.

Leek echt masterlijk en weet haast wel zeker dat deze mk4 AIR had. Want zo laag rond rijden. Geloof ik niet.

Iemand die de eigenaar kent.???
Dat is misha strik zijn ouwe golf. Is nou van mark werkt bij Rijpma Automaterialen in Roden ;)

Gr Alwin
Nu ben ik welles benieuwd rijd ie nou op AIR?????? Want dat ding lag echt laag zeg. :mrgreen:
Mark heeft bij aanschaf van de wagen deze gedeeltelijk in onderdelen verkocht. En heeft hem al geruime tijd niet meer in zijn bezit.

Interieur en velgen zijn toen destijds zoizo gelijk los verkocht. En daarna de wagen ook!
#2185237
a Henk

Deze wagen stond inderdaad niet op dikke wielen maar verder stond hij er perfect bij. En leek net of er geen veren onder zaten lag echt op de grond of bijna op de grond.Moet haast wel op AIR staan. Verder usa plaatjes erop en zeer nette rode kleur. :D
#2185246
henkwassenaar schreef:Zou best de ex-wagen van Misha/Mark kunnen zijn, en dat deze in Drenthe en omstreken is gebleven en zo is verkocht.
Dat is mogelijk echt een dikke mk4. Daarom wou ik graag weten van wie die was. :tu:
Gebruikersavatar
door VwTDIvW
#2185403
VwTDIvW schreef:Afgelopen (ik meende) Woensdag zag ik op de a7 ter hoogte van groningen een groene golf 3 variant TD met volgens mij 17 inch velgen
Nette wagen. Had veel van mijn eigen
Niemand van hier??
#2185639
Gespot:

Mac Donalds in Winschoten tegen uur of 9 vanavond.
Een verlaagde mk3 usa style ook met usa platen. kleur donker groen en brede velgen.

Zag er erg leuk uit. :tu:
Gebruikersavatar
door RoelM
#2185875
Stuurkogeltje schreef:Vandaag gespot in Veendam bij de stoplichten een grijs zilver verlaagde golf 1 met orginele BBS velgen en een chromen rolkooi achterin.

Echt een masterlijke auto. Ging industrieterrein op bij de oude opel dealer. :tu:
toevallig ook nog zien wegrijden van het industrieterrein af toen ik bij de automat was. jou niet gespot.

en die mat grijze polo op verbreed staal komt uit hoogezand.
Gebruikersavatar
door VwTDIvW
#2185886
RoelM schreef:
Stuurkogeltje schreef:Vandaag gespot in Veendam bij de stoplichten een grijs zilver verlaagde golf 1 met orginele BBS velgen en een chromen rolkooi achterin.

Echt een masterlijke auto. Ging industrieterrein op bij de oude opel dealer. :tu:
toevallig ook nog zien wegrijden van het industrieterrein af toen ik bij de automat was. jou niet gespot.

en die mat grijze polo op verbreed staal komt uit hoogezand.
Die polo zie ik vaak voor me huis langs komen :tu:
Gebruikersavatar
door VwTDIvW
#2186025
JWA schreef:Gespot mk3 variant country :mrgreen: (VWTDIVW)
Zag em staan in sappemeer ;)
Heeey!! hoe laat??? en vandaag?
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 235
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]