VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door krull
#2212168
a28, groningen richting assen.
Een Country golf 3, zal wel een eigenbouw iets zijn.
Weer eens wat anders dn plat op zdm buik XD
#2213194
krull schreef:a28, groningen richting assen.
Een Country golf 3, zal wel een eigenbouw iets zijn.
Weer eens wat anders dn plat op zdm buik XD
Komt uit Kiel Winneweer meneer heeft volgens mij ook een golf 2 country.
Gebruikersavatar
door RoelM
#2215036
Stuurkogeltje schreef:
krull schreef:a28, groningen richting assen.
Een Country golf 3, zal wel een eigenbouw iets zijn.
Weer eens wat anders dn plat op zdm buik XD
Komt uit Kiel Winneweer meneer heeft volgens mij ook een golf 2 country.
Klopt, die 2 staan er ook al jaren. Is anderhalf kilometer van mijn huis ofzo.
Gebruikersavatar
door Esiq
#2220403
RoelM schreef:verder zag ik vandaag ook in sappemeer vlakbij de jumbo/lidl enz. nog een gele Cordoba Cupra met zwarte velgen en best laag. Ook een dikke intercooler achter de bumper. Volgens mij zit die sowieso hier op het forum want die zag ik dacht ik ook op de meeting in assen 2 weken terug. :tu:
Dat moet Passie zijn..

http://www.vwforum.nl/even-voorstellen- ... 51732.html

Ik en een andere vriend van ons had je ook in de buurt moeten kunnen zien. Was lekker klusdagje.. 8)
Gebruikersavatar
door RoelM
#2220534
die bedoel ik idd! jullie niet gespot. volgens mij zag ik jou vorige week ofzo nog wel bij het kruispunt bij hotel faber. maar het was zo ver weg dat ik ook niet zeker wist of jij het was.
Gebruikersavatar
door Esiq
#2220701
Haha, dat ben ik ja, want ik rij daar in het weekend wel vaker, gebruik oprit van ouders om te klussen (en troep achter te laten 8) )

En grappig dat je me van grote afstanden wel herkent, want ik was ook in Assen.. 8)

Ik ga vanavond waarschijnlijk nog ff langs Gideon. Kom dan wel eens hoi zeggen als je er ook bent. Heb je vaker gezien daar.
Gebruikersavatar
door RoelM
#2221458
Esiq schreef:Haha, dat ben ik ja, want ik rij daar in het weekend wel vaker, gebruik oprit van ouders om te klussen (en troep achter te laten 8) )

En grappig dat je me van grote afstanden wel herkent, want ik was ook in Assen.. 8)

Ik ga vanavond waarschijnlijk nog ff langs Gideon. Kom dan wel eens hoi zeggen als je er ook bent. Heb je vaker gezien daar.
oke als ik je er volgende keer weer zie dan loop ik wel even op je af. zoveel nette golfjes zie je niet dus ik herken vaak wel of het iemand is van vwforum of volksforum. :tu:

ik ben nu zelf te spotten met de bbs harten nu in het rood trouwens. keer wat anders geprobeerd. het remstof begon de witte lak helemaal grauw te maken. en heb niet de tijd en middelen om bij mn huis de velgen harten echt goed schoon te maken anders waren ze wel gewoon wit gebleven.
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]