VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2224771
Gister blackenyellow gespot @Bedum dik apparaat iedereen kan ze mening hebben maar als je aan komt gereden met die orangje wielen ziet wel gaaf uit, en je achterkant ziet er super dik uit :tu:
Gebruikersavatar
door RoelM
#2225151
bij industrieterrein euvelgunne (heet het volgens mij ?) vandaag :

mooie zwarte lage skoda fabia vrs met bronzen velgen
witte golf 5 gti met witte velgen en platte bandjes

gister een blauwe golf 5 met brede achtervelgen in het groen en getrokken banden en voor gewoon standaard staal. reed op de a7 ter hoogte van zuidbroek richting winschoten rond 5 uur smiddags.
#2225241
RoelM schreef:bij industrieterrein euvelgunne (heet het volgens mij ?) vandaag :

mooie zwarte lage skoda fabia vrs met bronzen velgen
witte golf 5 gti met witte velgen en platte bandjes

gister een blauwe golf 5 met brede achtervelgen in het groen en getrokken banden en voor gewoon standaard staal. reed op de a7 ter hoogte van zuidbroek richting winschoten rond 5 uur smiddags.

Die golf 5 met groene velgen komt als ik het goed heb uit Nieuwolda.
(zit hier niet op het forum)
#2225244
janvw schreef:Vorige week TDI Beere en die GTI op staaltjes gespot bij crossbaan in delfzijl

Dat was ik inderdaad (mk4 op staal) & Ties(TDI beere) waren even aan het kijken bij de trainingen in Delfzijl.

(Was jij toevallig die mk2 fire en ice die daar ook stond.?)
Gebruikersavatar
door janvw
#2225503
Stuurkogeltje schreef:
janvw schreef:Vorige week TDI Beere en die GTI op staaltjes gespot bij crossbaan in delfzijl

Dat was ik inderdaad (mk4 op staal) & Ties(TDI beere) waren even aan het kijken bij de trainingen in Delfzijl.

(Was jij toevallig die mk2 fire en ice die daar ook stond.?)
Daar zat ik bij in is van kameraad van mij, ik rij zelf v5;)
#2225590
janvw schreef:
Stuurkogeltje schreef:
janvw schreef:Vorige week TDI Beere en die GTI op staaltjes gespot bij crossbaan in delfzijl

Dat was ik inderdaad (mk4 op staal) & Ties(TDI beere) waren even aan het kijken bij de trainingen in Delfzijl.

(Was jij toevallig die mk2 fire en ice die daar ook stond.?)
Daar zat ik bij in is van kameraad van mij, ik rij zelf v5;)

Oke die fire & ice is van een kennis van mij geweest Jarno uit stadskanaal. Leuke auto.
Gebruikersavatar
door RoelM
#2226929
op de a7 ri. groningen vanmiddag rond 20 voor 3.

paarsige kleur (f&i kleur ?) witte sticker ''zweier'' op de achterruit. led achterlichten. enkele wisser. laag en op volgens mij bbs rs. super nette auto! we reden nog ene paar keer langs elkaar. onduidelijke foto :

Afbeelding

kenteken was iets van YY of YT -80 nogwat

en bij roberts automaterialen een zwarte vr6 op zwarte bbs en dubbele uitlaten. had een vw forum sticker erop. dus die zit hier vast wel.
Gebruikersavatar
door Sjekko
#2232251
Vandaag grijze/blauwige? ( ben kleurenblind :GRR: ) superlage golf 2 gespot in Garsthuizen.
Zag er wat ik zo van zag goed uit :tu:
#2233148
RoelM schreef:bij industrieterrein euvelgunne (heet het volgens mij ?) vandaag :

mooie zwarte lage skoda fabia vrs met bronzen velgen
witte golf 5 gti met witte velgen en platte bandjes

gister een blauwe golf 5 met brede achtervelgen in het groen en getrokken banden en voor gewoon standaard staal. reed op de a7 ter hoogte van zuidbroek richting winschoten rond 5 uur smiddags.

ja klopt dat is euvelgunne, die mk5 gti en die fabia staan vlakbij mn werk, die fabia is echt een mooi ding! ;)
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.