VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1152558
Golftuning schreef:
Mathizzle schreef:vandaag @ A7 tussen groningen en kolham in de richting van kolham zwarte polo 6n2 Met porsche c2's! tussen 07.30

Iemand van hier toevallig?
Zou Nick Zuidema kunnen zijn....

Maar ik reed er ook rond die tijd. Alleen rij ik in een zwarte 6n met Ronal Turbo's.... :)
Nick rijd op 16'' Le-mans,
Misschien in de war met een foto van mij toen ik er verdichte 8-lochs onder had.
#1163289
Vanavond gespot op de auwemalaan in Leek: Zwarte MK4 R32, zoals ik het kon zien met de originele velgen en tikje lager, dikke wagen 8)
#1164564
Viper-Leek schreef:Vanavond gespot op de auwemalaan in Leek: Zwarte MK4 R32, zoals ik het kon zien met de originele velgen en tikje lager, dikke wagen 8)
Niemand een id ?

Vanmiddag gespot @ industrietrein in Leek: Dikke witte Vento, mooi laag met wit verbreed staal met een rode rand, tdi pijpjes en een trekhaak. 8)
#1164618
Viper-Leek schreef:
Viper-Leek schreef:Vanavond gespot op de auwemalaan in Leek: Zwarte MK4 R32, zoals ik het kon zien met de originele velgen en tikje lager, dikke wagen 8)
Niemand een id ?

Vanmiddag gespot @ industrietrein in Leek: Dikke witte Vento, mooi laag met wit verbreed staal met een rode rand, tdi pijpjes en een trekhaak. 8)
denk dat je bart heb gezien.
#1164676
john-vr6 schreef:
Viper-Leek schreef:
Viper-Leek schreef:Vanavond gespot op de auwemalaan in Leek: Zwarte MK4 R32, zoals ik het kon zien met de originele velgen en tikje lager, dikke wagen 8)
Niemand een id ?

Vanmiddag gespot @ industrietrein in Leek: Dikke witte Vento, mooi laag met wit verbreed staal met een rode rand, tdi pijpjes en een trekhaak. 8)
denk dat je bart heb gezien.
Toevallig een foto ? had de auto nog nooit eerder gezien,
#1166830
Viper-Leek schreef:
Viper-Leek schreef:Vanavond gespot op de auwemalaan in Leek: Zwarte MK4 R32, zoals ik het kon zien met de originele velgen en tikje lager, dikke wagen 8)
Niemand een id ?

Vanmiddag gespot @ industrietrein in Leek: Dikke witte Vento, mooi laag met wit verbreed staal met een rode rand, tdi pijpjes en een trekhaak. 8)

Afbeelding
#1167601
Inderdaad dat is hem :D
Zag er echt goed uit! ,,

Vanmiddag gespot in het centrum van Roden
Zwarte Passat 3B sedan 1.8t aut., 18'' rs6, stuk omlaag, crème interieur.
Hing een a4'tje in met Te koop, mooie auto wie weet wel wat voor mij als mn daily verkocht is, heb het 06 nummer opgeslagen :lol:
Gebruikersavatar
door Yoran-Linda
#1168946
Wout87 schreef:Als jullie stadjers op julianaplein vaststaan in de file ofzo moet je eens uitkijken naar een grijze golf 2 manhattan (mijne ^^) Ik heb er een paar HID lampjes opgezet..
3 dagen in de week doe ik de route Stadskanaal - Groningen ..

ik zie vaak een lichtrode gepimpte golf 3 langs t kanaal rijden, enig idee of t ook een forummer is?
Ja!!

Die type 3 moet ik geweest zijn in mijn daily.
Afbeelding

Dagelijks even voor 7 's morgens naar groningen en 's middags f voor 5 weer terug.
Heb deze auto net afgelopen week verkocht, is nu een blauwe Bora Variant highline sport full opt. voor terug gekomen.
Kan ook zijn dat ik in mijn vriendin haar VR6 black magic erg laag met porsche turbo's langs hobbel ;)

De Golf 2 nog origineel verder??? weet ik waar ik op moet letten ;)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk