VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
JWA schreef:Veelal in de omg. Winschoten !

Begin van de week zag ik je in Oostwold 's avonds rond 19:45 ofzo regende als een malle... toen kwam je me tegemoet rijden :tu:
Enige tijd geleden nog op de rotonde in Winschoten , toen stond ik achter je ;)

Klein detail ! Blauwe Hella achterlichten :tu:

Afbeelding
Afbeelding
C

oke ja klopt!!!! Je lachde ook nog toen bij rotonde!!! Ja weet het al tof!
door RoelM
gister ook nog in de file bij julianaplein naast mij een donkerblauwe r32 (niet die kleur die je veel ziet maar donkerder) met wat dikkere uitlaatpijpjes en gereden door een vrouw!
door VwTDIvW
RoelM schreef:gister ook nog in de file bij julianaplein naast mij een donkerblauwe r32 (niet die kleur die je veel ziet maar donkerder) met wat dikkere uitlaatpijpjes en gereden door een vrouw!
Komt volgens mij ook uit Hoogezand :tu:
Staat vlak bij arora (straat)
door RoelM
nee jij bedoelt een die was helemaal standaard en wel in die veel voorkomende kleur blauw. die stond 100 meter van mijn huis. die vrouw van die man reed er idd wel eens in. maar die r32 is nu ongeveer een maand weg. staat nu een dikke audi a4 avant met volgens mij v6 erin. zwart met donkergrijze velgen. ook een mooi ding!

ik ben nu te spotten met origineel 13 inch staal, met dikke ballon banden en 3cm omhoog geschroeft. BBS'en zijn verkocht en de nieuwe zijn nog niet klaar. Komt pas na de winter denk ik.
RoelM schreef:gister ook nog in de file bij julianaplein naast mij een donkerblauwe r32 (niet die kleur die je veel ziet maar donkerder) met wat dikkere uitlaatpijpjes en gereden door een vrouw!
Deze R32 komt uit groningen omgeving hoorsemeer wijk.
De eigenaar zit niet op dit Forum.
door RoelM
iemand in een golf 3 knipperde rond 8 uur zn lampen naar mij in zuidbroek vlakbij het spoor. iemand van hier toevallig ? kon er zo snel niks van maken. was in ieder geval een donkere kleur met andere koplampen.
barttdejong schreef:lage blauwe 6n , op met 13 inch vw wieldoppen, en gele mistlichten, reed over de borgholmstraat, zag er goed uit ! ;)
Bedoel je deze?? dan was ik dat maar heb geen gele mistlampen maar gewoon origineel ;)
Afbeelding

Gr Alwin
Golf1990Roden schreef:
barttdejong schreef:lage blauwe 6n , op met 13 inch vw wieldoppen, en gele mistlichten, reed over de borgholmstraat, zag er goed uit ! ;)
Bedoel je deze?? dan was ik dat maar heb geen gele mistlampen maar gewoon origineel ;)
Afbeelding

Gr Alwin

klopt dat was jij, je reed voor century op euvelgunne, ;) ligt mooi laag!
door JanMK4V5
Bij de mc in appingedam blauwe golf 4 gti en een grijze golf 4 r line en nog verschijden golfjes, was dit gewoon toeval dat er zo veel stonden of??
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 235
Achterbank en leuning demonteren.

Sorry, van de ID3 pro performance 2021

media systeem

hai , ik ben op zoek naar een nieuwe of goede gebr[…]

Ik heb het idee dat de verbrandingsmix nog steeds […]