VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Nickv5
#2268304
mk1diesel schreef:donderdag de zwarte polo r-line (leasebak :mrgreen: ) van nickv5 gespot bij ons in de werkplaats voor nieuwe winterbandjes

Hahaha ja dat was ik! :mrgreen:
Wist niet in welke vestiging jij werkte, had beter effe kunnen kijken.
Mooie mk7 hebben jullie in de showroom staan. Echt een dikke bak in het echt. :tu:
Gebruikersavatar
door BoraT
#2270388
Vanmorgen op de a7 bij hoogezand richting groningen een witte corrado met zwarte velgen, zwarte achterlichten! knipperde nog iemand van hier ?? :tu:
Gebruikersavatar
door RoelM
#2272922
BoraT schreef:Vanmorgen op de a7 bij hoogezand richting groningen een witte corrado met zwarte velgen, zwarte achterlichten! knipperde nog iemand van hier ?? :tu:
hij reed nog voor mijn stage plek langs en zag hem ook nog rijden een stukje verderop toen ik reed in een auto later. in sappemeer dus.

vandaag ook op de weg naast kikkoman in sappemeer een lage zilveren golf 4 die me best wel hard voorbij vloog, op zwarte velgen. was wel in tegengestelde richting en zat in een ford c-max
Gebruikersavatar
door MarkBora
#2273396
Die zwarte bora met us lights was ik :)
Gebruikersavatar
door Sjekko
#2276369
Vandaag erg lager rode jetta gespot op de ring groningen, tegen 4 uur. Stak nog ff duimpje op
zat in een citroen station.
Iemand van hier?
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2276681
Bart gespot in de roberts bus, je reed achter de bus toen je snelweg opdraaide, daar zat ik in :tu:
Gebruikersavatar
door RoelM
#2276761
lage zilveren passat 3b of 3bg, met zwarte velgen, eembleemloze grill en ook andere verlichting erin vooraan volgens mij. zat ook een aanhanger achter. was op de a7 tussen hoogezand en groningen
Gebruikersavatar
door Sjekko
#2276890
Leuk autotje, vind de jetta wel erg mooi modelletje. Mooi laag ook geen drempels bij je huis? :tu:
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.