VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door RoyZ
#2299124
Haha, moest zelf eerst even twee keer kijken voordat ik door had dat je met je air zat te spelen dacht eerst de t*r*ng wat staat die achter hoog. Tot dat ik je inhaalden en je bora front zach toen dacht ik bekende van het forum. V6 rijd echt super! Nog geen spijt van me aankoop gehad.
Gebruikersavatar
door RoelM
#2300602
gister een stukje achter die witte corrado op dikke zwarte wielen aan gereden die zoveel mensen al hebben gespot maar nog niemand weet wie het is. echt een mooi ding, alleen jammer van zn overdreven blauwe, verblindende xenon. was weer in hoogezand en hij ging richting kolham/a7.
#2300814
RoelM schreef:gister een stukje achter die witte corrado op dikke zwarte wielen aan gereden die zoveel mensen al hebben gespot maar nog niemand weet wie het is. echt een mooi ding, alleen jammer van zn overdreven blauwe, verblindende xenon. was weer in hoogezand en hij ging richting kolham/a7.
heeft die corrado een stel zwarte porsche wielen. want dan weet ik wel om welke corrado het gaat. geloof niet dat die man op het forum zit.
Gebruikersavatar
door RoelM
#2301327
MTuning schreef:Op de meeting was ook een Golf MK2 met Vtec en Pirelli velgen.
een mk2 met vtec ? of vtec velgen ?

en die meeting is dat nu gewoon weer toegestaan onder de viaduct ofzo ? :tu:
#2301357
RoelM schreef:
MTuning schreef:Op de meeting was ook een Golf MK2 met Vtec en Pirelli velgen.
een mk2 met vtec ? of vtec velgen ?

en die meeting is dat nu gewoon weer toegestaan onder de viaduct ofzo ? :tu:
nee meeting onder de viaduct is niet toegestaan. daar mag vanaf meen 7 tot 12 uur geen samenscholing worden gehouden. maar meestal na 12 uur gaan er wel wat naar het viaduct. en wat betreft de corrado ik denk wel dat het om die spierwitte gaat met de zwarte porsche velgen. maar die man zit niet op het forum. weet ook zo niet hoe die heet maar wel een keer mee staan praten mooie kar om tezien. orginaale lak nog. leren interieur. g60 motor met spaghettispruitstuk.
#2303354
welke kant voorspatbord was matzwart? bestuurderskant?
  • 1
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk