VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2309275
deKliester schreef:Op het parkeerterrein bij Storteboom in Kornhorn...een grijze verlaagde Bora en laatst een Mk3 us. ..
:tu:
Die mk3 us is van Chantal zit in ploeg groen zit hier ook op het forum (Kilat), en die bora weet ik niet.
Dan is die rode mk2 met jetta front van jou zeker ?
#2309735
Gespot:

Op de molenweg in Winschoten een donkere (blauwe,zwarte,rode) golf 5. Met volgens mij gti wieltjes eronder. En wat mij op viel was de dump valve reed richting Winschoten.

Ik deed nog handtje omhoog ma diegene zag het niet. Was op de brug aan het magneetvissen.
#2310006
deKliester schreef:Klopt :tu: ...jij werkt ook bij Storteboom neem ik aan?..ik zit momenteel bij Ovb...
Werk inderdaad ook bij Storteboom ;) Kom er alleen nooit met de polo altijd op de fiets ;)
Ik sta normaal ook op Ovb in ploeg geel, maar zit nu al een tijdje in de nachtdienst op de krattenwas ;)
Nette golf 2 trouwens staat ook lekker laag :tu:
#2310012
Gespot vandaag

Straat:Sint vitusholt
Plaats:Winschoten
Wat: Een hele mooie verlaagde mk1 cabrio kleur oranje. Met zwarte nummerplaten met witte letters.

Zag er erg mooi uit.

Wie o Wie
Gebruikersavatar
door rutger
#2313837
markje1986 schreef:
deKliester schreef:Klopt :tu: ...jij werkt ook bij Storteboom neem ik aan?..ik zit momenteel bij Ovb...
Werk inderdaad ook bij Storteboom ;) Kom er alleen nooit met de polo altijd op de fiets ;)
Ik sta normaal ook op Ovb in ploeg geel, maar zit nu al een tijdje in de nachtdienst op de krattenwas ;)
Nette golf 2 trouwens staat ook lekker laag :tu:
grappig om mn eigen achternaam voorbij te zien komen hier...
ik was vandaag ook nog te spotten in ten boer, bij plusmarkt storteboom :D
Gebruikersavatar
door Vladi
#2313893
Linke loetjes die Stortebooms, monopoly in het Noorden. :mrgreen:
#2314248
JWA schreef:Gister Jessy nog gespot in de TDI voor hem reed nog een Golf 3 met roze wielen en het handje kwam nog omhoog :tu: Was trouwens in Finsterwolde ;)
Haha ja die waren en rondtje aan het toeren. Haha later nog bij hun gestaan bij de mac in Winschoten.
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.