VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2320250
ErikMk4 schreef:Vandaag einde van de middag in Haren centrum op parkeer plaats bij de jumbo een zwarte Golf mk3 Vr6 op zwarte bbsjes en xenon R32 (look) koplampen. Stond ook wel lekker laag :tu:

Die is van een collega van me, en is de oude auto van @joenievr6
Gebruikersavatar
door JanMK4V5
#2323546
barttdejong schreef:
Bobmk4 schreef:
arnoudhuizinga schreef:afgelopen zaterdag gespot op het macplein in appingedam 2 donkere mk 3 aardig laag een metalic grijze mk 4 met dakdragers en laag met orginele wielen en nog een zeer nette mk1 beige kleur met dikke bbs velgen eronder echt een heel gaaf ding iemand van hier??
Die golf 4 met dakdragers was ik :tu:
die mk1 komt uit uithuziermeeden, zit niet op het forum dacht ik ;)
in appingedam woont zelf ook iemand met een beige mk1 op bbs denk dat die het was
#2326885
Oke erg leuke golf je komt ook wel eens vlak bij me huis zie hem wel een staan langs de opwierdeweg



[/b][/b]
Bobmk4 schreef:
arnoudhuizinga schreef:afgelopen zaterdag gespot op het macplein in appingedam 2 donkere mk 3 aardig laag een metalic grijze mk 4 met dakdragers en laag met orginele wielen en nog een zeer nette mk1 beige kleur met dikke bbs velgen eronder echt een heel gaaf ding iemand van hier??
Die golf 4 met dakdragers was ik :tu:
Gebruikersavatar
door RoelM
#2327711
JWA schreef:Gespot vanavond @ the gym in HGZ !

Groene Jetta mk1 , laag , breed met borbets geloof ik :tu:
Die jongen werkt bij tjeerdsma in sappemeer. Zijn Steffan BCW's. 10j achter had ik gehoord. ik vind het een beetje teveel van het goede.

maar @ the gym ? ga je naar een sporschool in hoogezand dan ?
Gebruikersavatar
door JWA
#2327854
@ Roelm !

Klopt kwam hem tegen @ the gym vanavond en had het even gevraagd ! had namelijk al een vermoeden :tu: En werkt idd bij Tjeerdsma en 9 en 10 J

En ja Ron Haans :tu:
#2328065
RoelM schreef:
JWA schreef:Gespot vanavond @ the gym in HGZ !

Groene Jetta mk1 , laag , breed met borbets geloof ik :tu:
Die jongen werkt bij tjeerdsma in sappemeer. Zijn Steffan BCW's. 10j achter had ik gehoord. ik vind het een beetje teveel van het goede.

maar @ the gym ? ga je naar een sporschool in hoogezand dan ?
ja helemaal eens breede velgen zijn mooi maar dit lijkt niet echt steken vrezelijk uit. maar ja iedeer zen smaak
Gebruikersavatar
door Sjekko
#2329261
Zie regelmatig of een geel/groen(kleurenblinde hiero) golf 2 met bloemetjes bij het achterraam bij de AH en Auto Revista rijksweg. Ook iemand van hier? Staat op de zelfde plek ook wel is een passat sedan (zo'n ouder type)
#2330256
tegen 12.15 op de a7 tussen groningen en hoogezand een strakke lage groene golf 2 met duits kenteken. stond op een paar brede sloffen en halfstrakke achterklep.

Heb er een stukje achteraan gereden maar heb het gas maar weer los gelaten.

reed met ongeveer 180 a 200 richting duitsland
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.