VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
gtidavid schreef:
markje1986 schreef:Vanmiddag bij Zuidhorn op de rotonde richting Aduard een lage blauwe golf 2, zag er super uit :tu:

En in Groningen op de rotonde bij Vinkhuizen een lage donkerblauwe golf 4 cabrio met touareg velgen er onder, zag er ook super uit :tu:
ik ben van de blauwe golf en thnx die van jou zag er ook super uit :tu:
Ik had al een vermoeden dat het jouw golf was :tu: thanks
door JWA
Vanmiddag gespot:

rond 15:00 op de N7 nabij afslag A7 richting Hoogezand...Zwarte verlaagde Passat met op de achterruit roze/paarse stickers !

15:45 Arnold gespot in zijn zwarte mk2 je stond bij de tank station in NB !
uurtje later ofzo weer gespot op de N33..Je stak je hand nog op :tu:

Uithuizermeeden een jongedame in een zwart verlaagde polo met verbreed staal

N33 ...Nabij afslag Bierum een standaard witte golf 2 die zeer vriendelijk zwaaide haha :LOL: geen idee wie het was :mrgreen:

Om 17.15 net voorbij de drempel in NB een bruine mk2 ! De jongeman stak nog vriendelijk zijn hand omhoog :tu:
door Fubar32B
JWA schreef:Vanmiddag gespot:
rond 15:00 op de N7 nabij afslag A7 richting Hoogezand...Zwarte verlaagde Passat met op de achterruit roze/paarse stickers !
Als die tevens ook ontzettend smerig was ben ik dat geweest :P
Ja klopt haha dacht he dat is een bekende blijft een leuke auto om te Zien doe van jou mooi soundje der in :) ik heb vanmiddag een groene lage lupo gespot tussen muntendam en veendam ging rii veendam en ook die stock witte mk2 gespot op de n33 :)

JWA schreef:Vanmiddag gespot:

15:45 Arnold gespot in zijn zwarte mk2 je stond bij de tank station in NB !
uurtje later ofzo weer gespot op de N33..Je stak je hand nog op :tu:

Uithuizermeeden een jongedame in een zwart verlaagde polo met verbreed staal

N33 ...Nabij afslag Bierum een standaard witte golf 2 die zeer vriendelijk zwaaide haha :LOL: geen idee wie het was :mrgreen:

Om 17.15 net voorbij de drempel in NB een bruine mk2 ! De jongeman stak nog vriendelijk zijn hand omhoog :tu:
door JWA
@ Fubar ...Was undercover in een zwarte vivaro ;)

Jij reed links op de N7 en vlak er achter waren er een stel juten dacht eerst dat ze jou achtervolgden :lol:

@ Arnoud ...Je zal me vast en zeker nog wel vaker spotten ! straks met een paar glimmende hoepels :tu:
JWA schreef:@ Fubar ...Was undercover in een zwarte vivaro ;)

Jij reed links op de N7 en vlak er achter waren er een stel juten dacht eerst dat ze jou achtervolgden :lol:

@ Arnoud ...Je zal me vast en zeker nog wel vaker spotten ! straks met een paar glimmende hoepels :tu:

Haha ja vast wel ik kom regelmatig door NB heem zowizo meestal vrijdags en zondags en ga je ook maar de azeven meeting vanaf Zuidbroek
door Fubar32B
Vandaag bij Mulders Motoren in Veendam een verlaagde Golf 2. Kleur donker (ik meen blauw). En volgens mij zo'n hula krans om de binnenspiegel.

Ik was die maloot waar de zwarte passat van is en die later op een rode kabaalmotor wegreed met een rode hanekam op mijn helm ;)
Fubar32B schreef:Vandaag bij Mulders Motoren in Veendam een verlaagde Golf 2. Kleur donker (ik meen blauw). En volgens mij zo'n hula krans om de binnenspiegel.

Ik was die maloot waar de zwarte passat van is en die later op een rode kabaalmotor wegreed met een rode hanekam op mijn helm ;)
tof! Dan heb ik jou op de motor wel is een keer gezien!! Mooi gezicht is dat met die hanekam!!
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 235
Foutmelding

He b je een panorama dak?

Aankoopadvies Tiguan 2.0 tsi 2010

Hallo allemaal, ik zal me eerst even voorstellen. […]

Ik ga even kijken. Wil er best wat voor betalen. K[…]