VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door ErikMk4
#2398570
Gister ochtend tegen uur of 8 bij julianaplein vanaf haren, een mooi lage zilvergrijze polo op beige kleurige velgen. Zag er strak uit :tu:

Deze ochtend op de ringweg iets voorbij de gasunnie gebouw zag ik in me spiegel een zeer lage blauwe caddy 1. ;)

Een van deze van hier?
Gebruikersavatar
door RoelM
#2399003
lage zwarte golf 5 op lorinsers leek het, op driebond vanmiddag
en op de a7 richting winschoten thv de dikke linde (tankstation) een lage mat blauwe caddy 1 op volgens mij spaakvelgen ofzo. :tu:
Gebruikersavatar
door RoelM
#2403183
ik zat bij de subway bij sontplein vanmiddag rond half 4. eerst komt er al een nieuwere type passat goed laag op volgens mij dikke audi velgen 19/20 inch ? later nog die zilveren golf 4 variant op blauwe velgen en kort daarna nog een metallic blauwe golf 3 goed laag, volgens mij op 3 delige artecs ofzo. :tu:
#2404277
Achterlampje schreef:Toch maar even mijn complimenten voor de zwarte golf 4 op porsche? velgen bij de wasstraat in Winschoten. :tu:
Dank u achterlampje :tu:

Heb ik jou toevallig ook gezien wat voor auto reed je?.
#2404288
Stuurkogeltje schreef:
Achterlampje schreef:Toch maar even mijn complimenten voor de zwarte golf 4 op porsche? velgen bij de wasstraat in Winschoten. :tu:
Dank u achterlampje :tu:

Heb ik jou toevallig ook gezien wat voor auto reed je?.
Zelfde auto alleen standaard.. dus valt niet echt op. Spoelde hem af achter je maar werd gebeld door mijn werk voordat ik klaar was dus reed met een natte auto weg.
#2404311
Achterlampje schreef:
Stuurkogeltje schreef:
Achterlampje schreef:Toch maar even mijn complimenten voor de zwarte golf 4 op porsche? velgen bij de wasstraat in Winschoten. :tu:
Dank u achterlampje :tu:

Heb ik jou toevallig ook gezien wat voor auto reed je?.
Zelfde auto alleen standaard.. dus valt niet echt op. Spoelde hem af achter je maar werd gebeld door mijn werk voordat ik klaar was dus reed met een natte auto weg.
Dan heb ik je inderdaad gezien. :tu:
Gebruikersavatar
door peter139
#2404431
Ik kom bijna elke dag een polo coupe tegen op de n33 die lekker laag is en een soort van camouflage kleur bruin op zn auto heeft. Of misschien wel helemaal geen verf want hij is roestbruin.
Achter lekker breed staal 9 of 10j. En hij heeft zelf een bos haar met een zwarte zonnebril.. :D
Gebruikersavatar
door Freddeh
#2405649
A7 richting tussen Groningen en Drachten, tussen 17:15-17:30, een echt goed lage, donker gekleurde Polo 6N met een dametje erin.

N979 tussen Zevenhuizen en Haulerwijk, een Golf MkI met als ik me niet vergis een blonde jongedame erin. Echt waanzinnig laag en ook breed. De auto, het dametje zag er slanker uit ;)
#2406001
barttdejong schreef:in zuidlaren gistermiddag, zwarte golf 4 laag en strak :tu: groette mij nog, ik reed in fiat doblo van roberts
Hoelaat was dat ongeveer? Kan ik wezen naamelijk ;)
#2406014
peter139 schreef:Ik kom bijna elke dag een polo coupe tegen op de n33 die lekker laag is en een soort van camouflage kleur bruin op zn auto heeft. Of misschien wel helemaal geen verf want hij is roestbruin.
Achter lekker breed staal 9 of 10j. En hij heeft zelf een bos haar met een zwarte zonnebril.. :D
waar op de 33 dan?

ik kom daar steeds een goudkleurige en een zilverkgrijze mk1 tegen die rijden op zo'n 5min. achter elkaar :tu:
#2406039
Er rijden er zooveell op de n33.. Ik kom geregeld ook de mk1's tegen, en van dr week ook oranje lage polo.. En helblauwe golf 4.. Mat zwarte golf 3..
Rijd veel leuk spul overheen :D
  • 1
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]