VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2406233
bickyburgerteam schreef:
barttdejong schreef:in zuidlaren gistermiddag, zwarte golf 4 laag en strak :tu: groette mij nog, ik reed in fiat doblo van roberts
Hoelaat was dat ongeveer? Kan ik wezen naamelijk ;)
smiddags was het, rond een uur of 2-3 ?
ik kwam vanaf garage veldhuizen, richting de snelweg, jij reed langs, groette me en je reed naar de bus parkeerplaats vlak voor de oprit naar de snelweg :tu:
#2406805
barttdejong schreef:
bickyburgerteam schreef:
barttdejong schreef:in zuidlaren gistermiddag, zwarte golf 4 laag en strak :tu: groette mij nog, ik reed in fiat doblo van roberts
Hoelaat was dat ongeveer? Kan ik wezen naamelijk ;)
smiddags was het, rond een uur of 2-3 ?
ik kwam vanaf garage veldhuizen, richting de snelweg, jij reed langs, groette me en je reed naar de bus parkeerplaats vlak voor de oprit naar de snelweg :tu:
Okee, dan was ik het niet, ben tot 17:00 uur in Hoogeveen.
Ben rond 17:30 uur meestal bij Tynaarlo ;)
Gebruikersavatar
door JanMK4V5
#2407065
Sannee101 schreef:Er rijden er zooveell op de n33.. Ik kom geregeld ook de mk1's tegen, en van dr week ook oranje lage polo.. En helblauwe golf 4.. Mat zwarte golf 3..
Rijd veel leuk spul overheen :D
Klopt op de n33 komt veel leuk spul voorbij.

Vandaag nog een zilver grijze bora op de n33 met grote velgen er onder(kon niet goed zien wat voor velgen) blond vrouwtje er in
Gebruikersavatar
door tempel
#2409537
mk1diesel schreef:vandaag tegen 13:00 een strakke blauwe caddy 1 met imperiaal gespot op de a7 bij Scheemda, reed richting groningen en ik ging de andere kant op
Reed jij de verkeerde kant op. :E
Gebruikersavatar
door JWA
#2410084
mk1diesel schreef:vandaag tegen 13:00 een strakke blauwe caddy 1 met imperiaal gespot op de a7 bij Scheemda, reed richting groningen en ik ging de andere kant op
Ken wel iemand met een blauwe caddy mk1 met imperiaal die uit die omgeving komt !
Maar die is verre van strak :mrgreen:
Zit hier overigens niet op het forum :tu:
#2411046
JWA schreef:
mk1diesel schreef:vandaag tegen 13:00 een strakke blauwe caddy 1 met imperiaal gespot op de a7 bij Scheemda, reed richting groningen en ik ging de andere kant op
Ken wel iemand met een blauwe caddy mk1 met imperiaal die uit die omgeving komt !
Maar die is verre van strak :mrgreen:
Zit hier overigens niet op het forum :tu:

Als de ene auto met 130 de ene kant op rijd en de andere met 130 de andere kant op en er zit ook nog een vangrail tussen. dan is een auto snel strak he :mrgreen:
Gebruikersavatar
door MarkBora
#2412166
Laatst al 2x Een lage zwarte mk4 met grijze velgen in winschoten, diegene stak beide keren zijn duim op naar mij :tu:
#2412354
MarkBora schreef:Laatst al 2x Een lage zwarte mk4 met grijze velgen in winschoten, diegene stak beide keren zijn duim op naar mij :tu:
ik denk ties... had die een sticker op het voorraam?
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]