VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MarkBora
#2432892
Achterlampje schreef:Nu al paar keer naast mijn werk (winschoten) een grijze golf 4 tdi gezien op bbs iemand van hier :tu: ?
Misschien marcel?
#2433521
mrzl schreef:
Achterlampje schreef:Nu al paar keer naast mijn werk (winschoten) een grijze golf 4 tdi gezien op bbs iemand van hier :tu: ?
Waar werk je dan? Zou ik idd kunnen zijn ;)
Creative-People (reclamebedrijf) tegenover Ying Ping. Weet niet zeker of het bbs velgen zijn trouwens..
#2433819
Achterlampje schreef:
mrzl schreef:
Achterlampje schreef:Nu al paar keer naast mijn werk (winschoten) een grijze golf 4 tdi gezien op bbs iemand van hier :tu: ?
Waar werk je dan? Zou ik idd kunnen zijn ;)
Creative-People (reclamebedrijf) tegenover Ying Ping. Weet niet zeker of het bbs velgen zijn trouwens..
En dan heb je nog maar 1 golf gezien :lol: Betekend in elk geval dat je hard aan het werk bent. ;)
#2433971
Stuurkogeltje schreef:
En dan heb je nog maar 1 golf gezien :lol: Betekend in elk geval dat je hard aan het werk bent. ;)
Nee deze parkeert altijd naast of voor ons bedrijf :mrgreen: als ik iedere volkswagen die langs zou rijden hier in spotted groningen zou zetten had ik een pagina vol :roll:

- blauw/paarse golf 1
- 3x grijze golf 4
- 4x zwarte golf 4 (BBS, Porsche dat soort velgen)
- groene golf 2
- blauw golf 4 op rotiform
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan topwerkplek!
#2434022
Achterlampje schreef:
Stuurkogeltje schreef:
En dan heb je nog maar 1 golf gezien :lol: Betekend in elk geval dat je hard aan het werk bent. ;)
Nee deze parkeert altijd naast of voor ons bedrijf :mrgreen: als ik iedere volkswagen die langs zou rijden hier in spotted groningen zou zetten had ik een pagina vol :roll:

- blauw/paarse golf 1
- 3x grijze golf 4
- 4x zwarte golf 4 (BBS, Porsche dat soort velgen)
- groene golf 2
- blauw golf 4 op rotiform
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan topwerkplek!
Allemaal kamaraden van me haha. Je hebt daar inderdaad een leuke werkplek. Beter als waar jullie eerst zaten. Dat was vlak bij mijn huis.
#2435708
Stuurkogeltje schreef:
Achterlampje schreef:
Stuurkogeltje schreef: Allemaal kamaraden van me haha. Je hebt daar inderdaad een leuke werkplek. Beter als waar jullie eerst zaten. Dat was vlak bij mijn huis.
Ik weet het de dikke golf 4 op audi velgen heeft mij namelijk overgehaald om toch voor een golf 4 te gaan :tu: ken de meesten ook wel trouwens

Vandaag gespot: Stuurkogeltje zag t pas toen je toeterde :lol:
Gebruikersavatar
door JanMK4V5
#2437608
Gister op driebond in de stad een verlaagde zwarte golf 5 gti, zag er goed uit :tu:
Gebruikersavatar
door MarkBora
#2437886
Vanmiddag bij Winschoten, grijze bora. denk dat spablauw het was :tu:
  • 1
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 235

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.