VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door jaanpie
#2438207
barttdejong schreef:
jaanpie schreef:
barttdejong schreef:bobmk4 gespot nog vlakbij winschoten, groette nog ff :tu:

Bartdejong Gespot 20:30/20:45 eemshavenweg Vanuit regio eemshaven Mooie Xenon kerel :tu: :mrgreen:
heb jou ook gespot met je caddy! mn maat zei nog ; dikke caddy :tu: :mrgreen:
je woont ook nog in uithuizen zie ik net!!!.. Wij komen uit rottum thuis wedstrijd (viel mij op aan je wielen!) :tu:
door jaanpie
#2439147
barttdejong schreef:@jaanpie ik zag je ook nog bij de Tamoil benzine station in je caddy, met een aanhanger erachter, :tu: kan dit kloppen? :mrgreen:

Klopt Zaterdag morgen alst goed is.. Moest ff Opritje leggen in uithuizen trilplaat had dorst :LOL:
door jaanpie
#2439251
barttdejong schreef:ik woon achter de Tamoil. zal volgende keer wel ff groeten :tu:
haha oke is goed!.. Staan jullie toevallig ook wel eens bij het zwembad in uithuizen of is dat weer een ander vw clubje?
#2439471
Dinsdag rond 16.45 uur op de dr ebelsweg in Haren reed ik achter een golf 4 met een lekkere brom uit de uitlaat. Mij kwam op dezelfde weg tegemoet een golf 5 met groene wielen en een lage golf 1.
#2440341
Robberto schreef:Vanavond rond 6 uur bij de Esso Roode Til een groepje VW. Oa een paarse Corrado, zwarte mk4 , paar mk3's, gele polo.. :D
Waren wij inderdaad met vag team Oldambt onderweg richting Drachten.(Dhra dragraces)
#2440453
joenievr6 schreef:Dinsdag rond 16.45 uur op de dr ebelsweg in Haren reed ik achter een golf 4 met een lekkere brom uit de uitlaat. Mij kwam op dezelfde weg tegemoet een golf 5 met groene wielen en een lage golf 1.

Deze jongen kom ik sochtends elke keer tegen op de Dr ebelsweg in haren.
Als ik richting Hoogezand rij.

Toen mijn schroefset werd gemonteerd stond deze golf 5 TDI met groene velgen bij VVT ..
Hij neemt even 300 pk mee in zijn golfje :tu:
#2440574
Vorige week door de weekse dag in de ochtend.
(zie jou vaker in de ochtend )

Bij stoplichten @ Hoogezand langs 't kanaal.
En verlaagde VW caddy .. donkere kleur

Ree richting Westerbroek & Omgeving.
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.