VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1246509
Mathizzle schreef:Er staat bij simons vaak wel een paarse mk3 gti met 2 gigantische pijpen!

Dat is dus een vr6 mijn oude dus en giga pijpen........volgens mij gewoon een sebring uitlaat van eps.

kijk even naar het kenteken als je wilt.
#1247899
john-vr6 schreef:
Mathizzle schreef:Er staat bij simons vaak wel een paarse mk3 gti met 2 gigantische pijpen!

Dat is dus een vr6 mijn oude dus en giga pijpen........volgens mij gewoon een sebring uitlaat van eps.

kijk even naar het kenteken als je wilt.
Ik zal es voor je kijken! Zou kunnen hur van de uitlaat! Vind hem zelf beetje te groot, ma smaken verschillen natuurlijk! :D

Als ik het kenteken heb laat ik het jeweten!
#1249519
vwroadwarrior schreef:
mk1diesel schreef:vanmiddag nog een lage zilvergrijze golf variant gespot ter hoogte van zuidbroek op de a7 (ging richting veendam)

reed erachter en aan het deinen te zien zat er een niet al te duur schroefsetje onder :lol:

Hoeft ook niet perse een schroefset te zijn ;)
hoeft niet, maar ben er wel zo goed als zeker van of het was min. een 80/70mm setje
lag iig behoorlijk laag (lager dan mijn bolf)

en zo te zien had hij dezelfde rij-eigenschappen als mijn oude v-maxx setje (door deinen)
#1249649
erikbloemberg schreef:in leek gespot een lage golf 2 (fire and ice of edition kleur)met de nummerplaat laag op de voorbumper

Was dat niet deze:

http://www.gepimped.nl/car/golf-2-fire-and-ice

is een maat van me uit leek namelijk..

Ik ben trouwens ook te spotten in groningen en omstreken.. Leek/roden en door heel de stadde :mrgreen:
#1253561
Dickvw schreef:
erikbloemberg schreef:in leek gespot een lage golf 2 (fire and ice of edition kleur)met de nummerplaat laag op de voorbumper

Was dat niet deze:

http://www.gepimped.nl/car/golf-2-fire-and-ice

is een maat van me uit leek namelijk..

Ik ben trouwens ook te spotten in groningen en omstreken.. Leek/roden en door heel de stadde :mrgreen:
Alleen jammer dat hij van 1990 is, en niet van 1993 zoals hij in zijn advertentie heeft staan :?
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 235
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]