VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2445052
dat kan kloppen idd ;)
#2445194
2 minuten geleden donkergrijze polo op audi velgen en een achterraam met aardig wat stickers. Hij viel van ver al op. Winschoten wilhelminasingel bij het spoor.
#2445277
haha i know :mrgreen: zag je al van ver aankomen stuiteren :tu:
Gebruikersavatar
door frank91
#2445307
Michelibi schreef:
frank91 schreef:
Michelibi schreef:Vanmiddag Fieten auto actief

Gele golf 3 ? met Porsche cayenne velgen 3stuks zwart 1 wit..
Plat op de grond

Stond achter je bij de tankstation @ Driebond

Klopt! Was ik met 1 van de daily's!! Velgen zijn deels ontlakt! Worden aankomende weken opnieuw opgemaakt! Mooie ibiza heb je

En heerlijk geluidje BTW!.
Waar laat je ze opmaken ?

Tnx!! Klinkt wel grappig idd!
Weet nog niet echt waar ik ze laat opmaken, ben nog even aant kijken
#2445386
frank91 schreef:Die coaten liever niet werd mij verteld! Liever spuitrn maar die prijs vond ik zelf behoorlijk hoog!
Hoog??? Zijn goedkoper, betere service, en sneller als cult wheels. Ben erg blij dat ik daar mijn wielen heen heb gebracht. En ook meerdere wielen gezien die daar opgemaakt zijn. Zoals die van tallie gti die zien er ook Mega uit. Mijn wielen gaan aankomend winter ook weer naar kuil.

Maar even on topic gespot richting groningen op de a7 een verlaagde golf 1 cabrio. Ik Seinde nog maar maar inzittenden hadden het te druk met praten haha. Tijd zo rond half 7 vrijdagavond. Ook bij street legal nights in Drachten nog een zwarte beetle op air en Porsches. En een polo op Ronal turbo,s.
Gebruikersavatar
door frank91
#2445403
Stuurkogeltje schreef:
frank91 schreef:Die coaten liever niet werd mij verteld! Liever spuitrn maar die prijs vond ik zelf behoorlijk hoog!
Hoog??? Zijn goedkoper, betere service, en sneller als cult wheels. Ben erg blij dat ik daar mijn wielen heen heb gebracht. En ook meerdere wielen gezien die daar opgemaakt zijn. Zoals die van tallie gti die zien er ook Mega uit. Mijn wielen gaan aankomend winter ook weer naar kuil.

Maar even on topic gespot richting groningen op de a7 een verlaagde golf 1 cabrio. Ik Seinde nog maar maar inzittenden hadden het te druk met praten haha. Tijd zo rond half 7 vrijdagavond. Ook bij street legal nights in Drachten nog een zwarte beetle op air en Porsches. En een polo op Ronal turbo,s.


Nja ik ken veel goedkopere adressen om te spuiten! Ook prof en bijna een keer zo goedkoop! Maar spuiten is toch niet aan de orde! Anyway bandjes erom draaien laat ik daar wel altijd doen!

Michelibi: tnx zal eens informeren!
#2445406
ja idd mijn velgen zijn ook door kuil gedaan super service en werk daar ... en prijzen valt echt 100%mee :tu:

en knal naar potz .. is wel goedkoop en werk is netjes

mijn velgen zouden daar heen maar was een mis communicatie geweest.. kwam er later achter dat de velgen dan bij hazelaar zouden gespoten worden (dus kun je net zo goed rechtstreeks naar hazelaar gaan )

.. en van een vriend van mij gehoord dat hij het coaten naar drachten brengt ?? ??
Gebruikersavatar
door JanMK4V5
#2445519
Gisteravond in drachten bij street legal night een zwarte golf 4 r.
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.