VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Robberto
#2448770
Afgelopen zaterdagnacht rond 1 uur op de terugweg van de meeting in Oldenburg op de a7 richting winschoten 3 lage mk1's tegengekomen. Reed zelf in mijn zwarte Mk4 met knipperende lichten voorbij. Jullie seinden nog terug :tu:
#2448818
Zonet even aan het huilen bij de albert heijn in Winschoten omdat mijn auto over de grond schraapte voor het eerst :oops: maar voordat ik mijn boodschapje ging doen reed er een dikke golf 4 voor mij die ook de drempel ontweek... en met velgen die wel wat weg hadden van detroit velgen op een afstandje.

Links stond stuurkogeltje nog met een paar andere golfjes volgensmij.
#2448993
Achterlampje schreef:Zonet even aan het huilen bij de albert heijn in Winschoten omdat mijn auto over de grond schraapte voor het eerst :oops: maar voordat ik mijn boodschapje ging doen reed er een dikke golf 4 voor mij die ook de drempel ontweek... en met velgen die wel wat weg hadden van detroit velgen op een afstandje.

Links stond stuurkogeltje nog met een paar andere golfjes volgensmij.
Klopt ik was inderdaad even aanwezig zoals elke avond bij de mac Donalds. Heb jou volgens mij ook gespot. Stond jij toevallig in die straat van de Albert Heijn met die 2 drempels. En dan aan het einde geparkeerd.? Zwarte golf 4 met grijze velgen 18 of 19 inch.??

Was die golf die je gezien had donker blauw/Paars.??? Denk Florian
Afbeelding
#2449067
Stuurkogeltje schreef:
Klopt ik was inderdaad even aanwezig zoals elke avond bij de mac Donalds. Heb jou volgens mij ook gespot. Stond jij toevallig in die straat van de Albert Heijn met die 2 drempels. En dan aan het einde geparkeerd.? Zwarte golf 4 met grijze velgen 18 of 19 inch.??
Ik rij zelf op standaard golf 4 grijze 16inch velgen. Heb audi velgen liggen maar twijfel daarover. (+ ik moet ze nog opmaken) Ik stond nog even stil bij die drempels ja. De klem van mijn uitlaat staat namelijk naar beneden gericht en die raakt steeds die drempels, akelig geluid.

Die zwarte golf 4 met 18 of 19 inch velgen was de persoon die vlak voor mij wegreed die ik dus ook had 'gespot' die van Florian herken ik wel woont vlakbij mij.
#2449173
Achterlampje schreef:
Stuurkogeltje schreef:
Klopt ik was inderdaad even aanwezig zoals elke avond bij de mac Donalds. Heb jou volgens mij ook gespot. Stond jij toevallig in die straat van de Albert Heijn met die 2 drempels. En dan aan het einde geparkeerd.? Zwarte golf 4 met grijze velgen 18 of 19 inch.??
Ik rij zelf op standaard golf 4 grijze 16inch velgen. Heb audi velgen liggen maar twijfel daarover. (+ ik moet ze nog opmaken) Ik stond nog even stil bij die drempels ja. De klem van mijn uitlaat staat namelijk naar beneden gericht en die raakt steeds die drempels, akelig geluid.

Die zwarte golf 4 met 18 of 19 inch velgen was de persoon die vlak voor mij wegreed die ik dus ook had 'gespot' die van Florian herken ik wel woont vlakbij mij.
Oke zou volgende x op je letten. Of je bent altijd welkom natuurlijk.
#2450681
Witte golf 5 met zwarte velgen staat altijd vlak bij het politiebureau in Winschoten. Zag hem laatst rijden had die ook US module of iets in die richting.. Toch vraag ik me af waar dat groot licht geknipper goed voor was eergisteren. Volgensmij om naar een vriend te seinen die stilstond maar ik had dus flitsen in mijn achteruitkijk spiegel waarmee ik keek naar je golf 5 :LOL:
#2450706
Achterlampje schreef:Witte golf 5 met zwarte velgen staat altijd vlak bij het politiebureau in Winschoten. Zag hem laatst rijden had die ook US module of iets in die richting.. Toch vraag ik me af waar dat groot licht geknipper goed voor was eergisteren. Volgensmij om naar een vriend te seinen die stilstond maar ik had dus flitsen in mijn achteruitkijk spiegel waarmee ik keek naar je golf 5 :LOL:

Deze golf zag ik gisteren ook rijden.
Echt een dik ding :oops:

Blijf toch een zwak hebben voor een Golf 5 / 6 GTI /R32 :SCRATCH:
#2450853
Michelibi schreef:

Deze golf zag ik gisteren ook rijden.
Echt een dik ding :oops:

Blijf toch een zwak hebben voor een Golf 5 / 6 GTI /R32 :SCRATCH:
Mee eens vooral een R32 kwijl ik bij weg...

Ik zag voor mijn werk langs nog een polo met roze/ witte wielen rijden volgensmij was het Sannee101 haar auto maar er zat een jongen achter te stuur :SCRATCH: ?
#2450947
Achterlampje schreef:
Michelibi schreef:

Deze golf zag ik gisteren ook rijden.
Echt een dik ding :oops:

Blijf toch een zwak hebben voor een Golf 5 / 6 GTI /R32 :SCRATCH:
Mee eens vooral een R32 kwijl ik bij weg...

Ik zag voor mijn werk langs nog een polo met roze/ witte wielen rijden volgensmij was het Sannee101 haar auto maar er zat een jongen achter te stuur :SCRATCH: ?

Was inderdaad de auto van Sanne alleen ik bestuurde hem. Die witte golf 5 met zwarte velgen is een rij les auto. Van niemeyer rijschool.
Gebruikersavatar
door JanMK4V5
#2451319
Vandaag nog gezien bij kanaal op wielen :tu:
DSC_2931[1].jpg
DSC_2931[1].jpg (1.5 MiB) 1495 keer bekeken
DSC_2939[1].jpg
DSC_2939[1].jpg (1.43 MiB) 1495 keer bekeken
#2451617
JanMK4V5 schreef:Vandaag nog gezien bij kanaal op wielen :tu:
DSC_2931[1].jpg
DSC_2939[1].jpg
Stonden heel wat leuke Volkswagens :D Bovenste golf 2 is van michel Heikens.
  • 1
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]