VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2456668
Robberto schreef:Vanmiddag rond 1 uur VAG team oldambt gespot bij de Esso in Winschoten op de st. Vitushold. Stuk of 3 Golf 4 en een Golf 2. :E
Klopt inderdaad. Ik reed voorop met mijn mk4 GTI. Toen Florian met zijn mk4 TDI. En daarna reed Jeroen met zijn golf 2 GTI. Heb jou niet gezien anders had je zeker een handtje gekregen.
Gebruikersavatar
door Robberto
#2456726
Stuurkogeltje schreef:
Robberto schreef:Vanmiddag rond 1 uur VAG team oldambt gespot bij de Esso in Winschoten op de st. Vitushold. Stuk of 3 Golf 4 en een Golf 2. :E
Klopt inderdaad. Ik reed voorop met mijn mk4 GTI. Toen Florian met zijn mk4 TDI. En daarna reed Jeroen met zijn golf 2 GTI. Heb jou niet gezien anders had je zeker een handtje gekregen.
Je had mij ook niet kunnen herkennen. Was namelijk undercover in een auto van een collega als bijrijder. :E
Gebruikersavatar
door RoelM
#2456820
bickyburgerteam schreef:
barttdejong schreef:elke dag een zwarte r32 op blauwe wieltjes bij de bandentopper of velgentopper? :SCRATCH: in kolham/hoogezand :tu: gaaf ding!
Afbeelding
deze?
dat is gewoon een tdi toch ? lijkt in het echt iig ook niet echt op een r32 van dichtbij.
#2456839
RoelM schreef:
bickyburgerteam schreef:
barttdejong schreef:elke dag een zwarte r32 op blauwe wieltjes bij de bandentopper of velgentopper? :SCRATCH: in kolham/hoogezand :tu: gaaf ding!
Afbeelding
deze?
dat is gewoon een tdi toch ? lijkt in het echt iig ook niet echt op een r32 van dichtbij.
1.8 turbo
#2457840
Grijze Mk4 met R32 kit gespot in Foxhol (Hoogezand)
Zag niemand zitten achter t stuur persoon zat zo laag haha. Groete nog :tu:
Gebruikersavatar
door JanMK4V5
#2458034
Vanmiddag in winschoten een grijze polo op verbreed staal en bij de bo rent een blauwe golf 2 gti
#2458733
Vandaag dagje Groningen zette mijn auto in een parkeer garage onder een Albert Heijn (naam van garage kwijt) wel een verrekt dure garage trouwens.

Maar dat mag ook wel zag ik bij binnenkomst.. Audi, bmw's, en natuurlijk een paar mooie VW's ik heb 2 keer een golf 5 r32 daar gezien eentje op BBS, ook stond er een golf 4 grijs op zwarte velgen en verlaagd heb even laten zien dat het lager kon door die van mij er naast te zetten :lol:

Zijn dat mensen van hier of boodschappen karretjes voor de vrouwen in die Albert Heijn :SCRATCH:
Gebruikersavatar
door mikie
#2459032
zo net op de ringweg ter hoogte van bedumerweg een zwarte golf 5 gti. Had een witte stikker op zijn voorraam en US lampen. Je groette nog maar zag het te laat :oops:
Gebruikersavatar
door VWDaan
#2463921
Achterlampje schreef:Vandaag dagje Groningen zette mijn auto in een parkeer garage onder een Albert Heijn (naam van garage kwijt) wel een verrekt dure garage trouwens.

Maar dat mag ook wel zag ik bij binnenkomst.. Audi, bmw's, en natuurlijk een paar mooie VW's ik heb 2 keer een golf 5 r32 daar gezien eentje op BBS, ook stond er een golf 4 grijs op zwarte velgen en verlaagd heb even laten zien dat het lager kon door die van mij er naast te zetten :lol:

Zijn dat mensen van hier of boodschappen karretjes voor de vrouwen in die Albert Heijn :SCRATCH:
Radermarkt ;)
  • 1
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]