VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2465746
joenievr6 schreef:In hoogezand 3 x golf 4 in colonne zondagmiddag rond 13.30 uur.
Klopt dat was ik met 2 andere leden van vwwinschoten, haden clubmeeting die middag in Winschoten ;)
#2466992
bickyburgerteam schreef:
joenievr6 schreef:In hoogezand 3 x golf 4 in colonne zondagmiddag rond 13.30 uur.
Klopt dat was ik met 2 andere leden van vwwinschoten, haden clubmeeting die middag in Winschoten ;)
Reden jullie ik op de snelweg? Ter hoogte van veendam richting winschoten? :mrgreen:
Gebruikersavatar
door MarkBora
#2467588
Mk1 diesel vanmorgen op a7 bij noordbroek
Gebruikersavatar
door MarkBora
#2468514
mk1diesel schreef:
MarkBora schreef:Mk1 diesel vanmorgen op a7 bij noordbroek
Dacht al dat ik je voorbij kwam :mrgreen:

Het was nog donker he en een donkere auto dus viel niet zo snel op :LOL:
Idd, herkende jou ook puur aan het kenteken :tu:
Gebruikersavatar
door Robberto
#2468714
In Winschoten vanmorgen rond kwart over 9 een gele ibiza met cup velgen. Was mooi laag. Reed richting Blijham vanaf de rotonde A7. Op de bijrijderstoel zat de vriendin denk ik :tu:
#2469271
Robberto schreef:In Winschoten vanmorgen rond kwart over 9 een gele ibiza met cup velgen. Was mooi laag. Reed richting Blijham vanaf de rotonde A7. Op de bijrijderstoel zat de vriendin denk ik :tu:
Is Camiel weet niet of die actief is op het forum.. Lid van VAG team Oldambt zag ik laatst op zijn auto staan :roll:
#2469440
Achterlampje schreef:
Robberto schreef:In Winschoten vanmorgen rond kwart over 9 een gele ibiza met cup velgen. Was mooi laag. Reed richting Blijham vanaf de rotonde A7. Op de bijrijderstoel zat de vriendin denk ik :tu:
Is Camiel weet niet of die actief is op het forum.. Lid van VAG team Oldambt zag ik laatst op zijn auto staan :roll:
Klopt is Camiel seat ibiza cupra. Zit bij ons in het team. Is niet lid van dit forum. ;)
#2474239
Stuurkogeltje schreef:Vandaag rond uur of 14:00 15:00 zilveren mk1 verlaagd met bbs/lenso velgen.
Reed op de a7 richting Groningen.


3 deurs? denk een kennis van ons dennie
  • 1
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]