VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2497522
MarkBora schreef:tijdje terug op de a7 bij sappemeer op een ochtend, de bolf van mk1 diesel :tu:

in winschoten golfje 4 met stickers en staal,
daarnaast stond een golfje 4 met 19 duims rotiform neppers :SCRATCH:
In winschoten waren ik en florian.
Die rotiform zijn geen echte inderdaad. Maar staat die golf wel.erg erg goed.
Gebruikersavatar
door MarkBora
#2497955
Ben niet langs ferus gekomen, ben wel altijd op de a7 te spotten :tu:
#2502293
Zoals gewoonlijk stond er weer een bult auto's bij de McDonalds in Winschoten. Vind het altijd wel grappig om er even langs te rijden kijken of er nog iets nieuwe bij staat :D

Deze keer viel mij een witte corrado heel erg op. Dat ding zag je al vanaf de brug vandaar mijn complimenten voor deze strakke auto :tu:
#2502326
Achterlampje schreef:Zoals gewoonlijk stond er weer een bult auto's bij de McDonalds in Winschoten. Vind het altijd wel grappig om er even langs te rijden kijken of er nog iets nieuwe bij staat :D

Deze keer viel mij een witte corrado heel erg op. Dat ding zag je al vanaf de brug vandaar mijn complimenten voor deze strakke auto :tu:
Onze vaste stek van vag team oldambt.
Die corrado inderdaad een leuke wagen. G60 ligt er in.
Wat voor wagen rij jij mee. Zou ik volgende x even opletten.
Je mag ook gerust een x langs komen hoor.
Gebruikersavatar
door Robberto
#2502438
Stuurkogeltje schreef:
Achterlampje schreef:Zoals gewoonlijk stond er weer een bult auto's bij de McDonalds in Winschoten. Vind het altijd wel grappig om er even langs te rijden kijken of er nog iets nieuwe bij staat :D

Deze keer viel mij een witte corrado heel erg op. Dat ding zag je al vanaf de brug vandaar mijn complimenten voor deze strakke auto :tu:
Onze vaste stek van vag team oldambt.
Die corrado inderdaad een leuke wagen. G60 ligt er in.
Wat voor wagen rij jij mee. Zou ik volgende x even opletten.
Je mag ook gerust een x langs komen hoor.
Op welke dagen / uren staan jullie daar dan? Aangezien ik veel in Winschoten ben voor werk kan ik ook wel een keer langs schuiven :tu:
#2502456
Stuurkogeltje schreef:
Achterlampje schreef:Zoals gewoonlijk stond er weer een bult auto's bij de McDonalds in Winschoten. Vind het altijd wel grappig om er even langs te rijden kijken of er nog iets nieuwe bij staat :D

Deze keer viel mij een witte corrado heel erg op. Dat ding zag je al vanaf de brug vandaar mijn complimenten voor deze strakke auto :tu:
Onze vaste stek van vag team oldambt.
Die corrado inderdaad een leuke wagen. G60 ligt er in.
Wat voor wagen rij jij mee. Zou ik volgende x even opletten.
Je mag ook gerust een x langs komen hoor.
Ik dacht een keer op zaterdag avond langs te komen stonden er achter de Albert Heijn paar golfjes van VW Winschoten.. Daar was ik niet zo welkom aan de blikken te zien en aan de opmerking dat ik standaard velgen had. :mrgreen: Tevens nooit echt tijd over om daar te gaan staan meestal ben ik op doorreis :D

Ik rijd een golf 4 op highline velgen. Aan de zijkant een dapper. stickertje en aan de achterkant 'I know you like it' sticker. Verlaagd en verder is die nog vrij standaard. Jou auto herken ik dan weer wel maar die is ook wat opvallender :lol:
#2502514
barttdejong schreef:
Michelibi schreef:Vanochtend @ Waterhuizen ..


Platte donker blauwe Polo 6N ?? met US-lights en stuk of 6 stickers achter op de raam.

ook gespot indd :tu:

Polo ree er netjes bij ! :tu:
Moet ook maar eens voor US lights gaan kijken
#2502594
We staan er elke avond met mooi weer. Op dit moment staan we er ook weer met 10auto's.
Ik weet nu wel wie je bent. :)
Michel je bent net zoals iedereen welkom. Als je zeker wil weten of er mensen zijn stuur maar even een pb op facebook. Geef ik je mijn nr ff.
  • 1
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk