VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2525703
barttdejong schreef:
Michelibi schreef:Dan ga jij vast morgen een nieuwe Distributie riem etc bezorgen voor een Ibiza 6L

is al gebeurd, set incl waterpomp :tu:
vanmiddag bij schipper :LOL:

Wat stond die hoog he :LOL:
Gebruikersavatar
door RoelM
#2526768
gister op de a7 thv zuidbroek t/m afslag kolham een mooi stukje hard gereden met een zwarte seat leon cupra met andere velgen eronder volgens mij van een scirocco. hij reed richting kolham/slochteren toen we bij kolham eraf gingen. misschien iemand van hier ?
door lupogrun
#2528036
DennisGolf2 schreef:Ik kom regelmatig een (volgens mij een goen) lupotje tegen. Op de eemshaven weg, die gene komt vaak vanaf Eemshaven en ik van de stad. Mooi laag, meegespoten onder bumper (om zo maar te zeggen). Hij rijd met een US plaat voor en gewone plaat achter. Ben wel benieuwd na die Lupo, ziet er strak uit :tu:

Het is al een oud bericht, maar wou toch nog even reageren. Ik rij inderdaad elke dag vanuit de Eemshaven weer richting Groningen. Tegenwoordig is de kleine Amerikaanse nummerplaat verdwenen, een boete gehad van 130 euro. Waar rij jij op dit moment in?

Mijn kleur is trouwens fresco groen ;)
#2528764
Michelibi schreef:
barttdejong schreef:
Michelibi schreef:Dan ga jij vast morgen een nieuwe Distributie riem etc bezorgen voor een Ibiza 6L

is al gebeurd, set incl waterpomp :tu:
vanmiddag bij schipper :LOL:

Wat stond die hoog he :LOL:
vond het meevallen,
mijne is deze week geweest voor distributie :tu: :tu:
#2528788
Stuurkogeltje schreef:
markje1986 schreef:Bij kroon in Hoogezand een lage seat ibiza gespot stond daar geparkeerd zag er netjes uit :tu:
Dat kan er maar 1 zijn of niet michelibi
Ik had al zo´n vermoeden :D
#2529196
lupogrun schreef:
DennisGolf2 schreef:Ik kom regelmatig een (volgens mij een goen) lupotje tegen. Op de eemshaven weg, die gene komt vaak vanaf Eemshaven en ik van de stad. Mooi laag, meegespoten onder bumper (om zo maar te zeggen). Hij rijd met een US plaat voor en gewone plaat achter. Ben wel benieuwd na die Lupo, ziet er strak uit :tu:

Het is al een oud bericht, maar wou toch nog even reageren. Ik rij inderdaad elke dag vanuit de Eemshaven weer richting Groningen. Tegenwoordig is de kleine Amerikaanse nummerplaat verdwenen, een boete gehad van 130 euro. Waar rij jij op dit moment in?

Mijn kleur is trouwens fresco groen ;)

vandaag gespot op eemshavenweg rond 5uur, met normale kentekenplaat :tu:
vanuit een grijze polo 6n2 ;)
#2529235
markje1986 schreef:
Stuurkogeltje schreef:
markje1986 schreef:Bij kroon in Hoogezand een lage seat ibiza gespot stond daar geparkeerd zag er netjes uit :tu:
Dat kan er maar 1 zijn of niet michelibi
Ik had al zo´n vermoeden :D

Hoe kom je daarbij :LOL:
Gebruikersavatar
door tempel
#2533480
Reed gisteren op de ringweg achter een VR6 met onder op de bumper de tekst: Makes more noise then your girlfriend last night :tu: Ding ging goed van zijn plek, werd alleen onwel van de oliegeur.
  • 1
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 235
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]