VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2551896
Ik had verwacht vandaag geen VW te spotten in Winschoten omdat de Show your ride meeting was vandaag. :shock: Maar toch zag ik rond een uurtje of 5 (toen mijn auto weer in elkaar zat) een mooie blauwe golf 5 staan op mam mt1 gepolijste velgen. Deze stond op de parkeer plaats van 't Rond in Winschoten.
Gebruikersavatar
door Robberto
#2552281
Bij de stoplichten bij scheemda afgelopen zondag ook nog Marcel van Sticcars in z'n grijze Golf 4 TDI gespot, zwaaide nog. :tu: Was vast en zeker op weg naar de meeting in Termunten.. helaas kon ik daar niet bij zijn
#2554321
Vandaag 2 keer gepsot: Gele golf 1 op BBS velgen in Winschoten :roll: De 2e keer zag ik hem vanaf een terrasje en was de persoon in de auto zijn shirt vergeten aan te trekken xD
#2555522
RoelM schreef:vanmiddag in de stad een polo 6n of 6n2 op rode wielen met gepolijst randje en rood/grijze Volksdrivers sticker op het voorraam. zag er wel dik uit!

dat is mijn broertje met de polo gti :tu:

Afbeelding
Afbeelding
#2555659
Haha driebond toevallig ?
#2555788
mikie schreef:die polo zag in een paar week terug ook in leeuwenborg staan vlakbij kardingen

lewenborg vlak bij kardinge ? .. kardinge is een afslag verder als lewenborg
Gebruikersavatar
door Robberto
#2557062
Rond 6 uur op rotonde Winschoten richting Oostwold een lage zwarte Golf 3 met vento front op zwart staal. Hij had een clean kofferklep en achterop roze raamstickers. Hij lag goed laag.

Iemand van hier?
#2557067
Robberto schreef:Rond 6 uur op rotonde Winschoten richting Oostwold een lage zwarte Golf 3 met vento front op zwart staal. Hij had een clean kofferklep en achterop roze raamstickers. Hij lag goed laag.

Iemand van hier?
Ook gespot! :tu: Jou niet gezien trouwens terwijl je auto wel opvalt :SCRATCH:
  • 1
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.