VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1268529
erikbloemberg schreef:gespot vandaag in groningen in de wijk vinkhuizen daimond haar ouwe grijze golf 3. zag er wel wat toegetakelt uit veel schade enzo
:shock: :shock:
Laat haar dat maar niet zien of zelfs lezen :cry:
#1268726
gti_edition schreef:
erikbloemberg schreef:gespot vandaag in groningen in de wijk vinkhuizen daimond haar ouwe grijze golf 3. zag er wel wat toegetakelt uit veel schade enzo
:shock: :shock:
Laat haar dat maar niet zien of zelfs lezen :cry:

hij staat bijna elke dag naast de prima flat waar ik aan het werk ben. er rijd een meisje in. echt jammer hoe die er nu bij staat
#1274639
Diamond schreef::cry: :cry: :cry: :cry:

Waaris dat? Ik kom vaak in groningen, wil wel even ckr weten of hetmijn golfie is...
En heb haar nooit meer gezien na verkoop, dus ben best nieuwsgierig!
Euh, meid. Bespaar je de moeite. Ik zie hem ook wel eens rijden, jammer dat hij zo is toegetakeld :cry: :cry: :cry:
#1274660
Diamond schreef::cry: :cry: :cry: :cry:

Waaris dat? Ik kom vaak in groningen, wil wel even ckr weten of hetmijn golfie is...
En heb haar nooit meer gezien na verkoop, dus ben best nieuwsgierig!

dat is voor in groningen vanuit hoogkerk gezien.hij staat op het terein van verzorgingshuis veldspaak kenteken 69-nr-rr
#1274690
Pascal: wil het toch nou een x met eigen ogen zien, hoor het veel idd maar kan het gewoon slecht geloven!!

erik: dat is idd het goede kenteken...helaas kan ik wel zeggen!Zal er binnenkort eens een kijkje nemen..:(

Jopie: die BBSen heb ik erbij verkocht, waren mijn winterwielen dus dat zal ook wel kloppen :(
#1274759
Vanmorgen even langs de veldspaat (siersteenlaan) gereden in groningen maar niks gezien...

Nou weet ik niet of ik dat zo erg vindt aangezien ik hoor in wat voor staat de auto moet zijn maar oké :oops:

Kan iemand nog even exact vertellen waar de "ex :cry: auto" van roos (Diamond) staat in groningen?
#1274824
Diamond schreef:Hey sem! Is dat dat binnendoor weggetje? Daar rij ik ook wel vaak langs, zal ik daar maar eens gaan opletten...waar staat de veldspaat ongeveer dan?>
Haai :D Jij ook hier? Onder WERK tijd :lollen:

Als je indd binnendoor gaat via hoogkerk richting groningen, dan bij de rotonde hoendiep naar links, volgende rotonde naar rechts en dan na ongeveer 1 km aan je rechterhand, daar moet het ongeveer zijn volgens mij :oops:

Eerlijk gezegd blij dat ik "haar" vanmorgen niet heb gezien, anders was meteen mijn dag vergald :(
#1274880
net een donker groene golf 1 GTI gespot op N360 richting ten boer en nog een lage rode golf 3 gti in garmerwolde dit was om 10:45 ze gingen allebij richting delfzijl en in delfzijl nog een donkere golf 3 met mooie koplampen gespot, reed een stuk achter mij. reed zelf in een blauwe golf 1.
#1274968
peter139 schreef:gespot groene mk3 omgeving leek/tolbert zonder onderlip :lol:



:mrgreen: :mrgreen:


@daimond hij staat daar op de pakeerplaats bij de veldspaat. ik heb er nog een foto van genomen en er om heen gelopen. ik vond het jammer om hem zo te zien. hij staat op zwarte bbsen greetz
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]