VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1358205
Vanmiddag een Zwarte Golf II GTI gespot, met zeer brede velgen eronder. Kwam deze tegen in de buurt van Drachten, en hij reed richting Groningen. Zaten 2 personen erin. Hij knipperde nog met zijn alarmlichten :tu: Ik reed hem eerst voorbij, en hij haalde mij weer in vlak voor Groningen. :mrgreen:
#1358427
AnitaPolo6N2 schreef:
gti_edition schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:Gistermiddag gespot 2Tone Mk3 in oosterhoogebrug aan de timpweg rood met zwart zag er wel leuk uit
Ik heb jou nog gespot bij je werk :D


Bij de kwik fit of bij de bristol? :tu:

kwik fit ;)
#1361509
Mathizzle schreef:Rond 11 uur vanmorgen bij de esso aan de pop dijkema weg zwarte mk3 met verbreed staal! zag er erg dik uit! stond met me mk4 cabbie naast je! ;)

Bekende van hier?

had die heldere achterlichten ? volgens mij komt die uit beijum ?
#1361833
AnitaPolo6N2 schreef:Gistermiddag gespot 2Tone Mk3 in oosterhoogebrug aan de timpweg rood met zwart zag er wel leuk uit

die is verschrikkelijk! staat ook wel es bij het centrum, AH bij de grote markt...echt een hok van dichtbij :(, sowieso heeft ie wel een erg hoog tjoeningsgehalte
#1361955
Diamond schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:Gistermiddag gespot 2Tone Mk3 in oosterhoogebrug aan de timpweg rood met zwart zag er wel leuk uit

die is verschrikkelijk! staat ook wel es bij het centrum, AH bij de grote markt...echt een hok van dichtbij :(, sowieso heeft ie wel een erg hoog tjoeningsgehalte

volgens mij ben ik die ook al vaker tegen gekomen , lelijk ding idd tupperware :? ach ja ieder zijn ding
#1361993
:tu: Heule hoop VW's gespot op m'n eerste ontmoetingsdag naar m'n nieuwe baan.

Tegen 14.10 een lage Genesispaarse Polo (G40 neem ik aan) met donkere velgen tussen de grote rotonde en Winschoten.

Tegen 14.15 een Gouden Golf IV met 18/19" OEM(denk ik) velgen in Winschoten (ik kwam het spoor over en dan rechtsaf richting Watertoren.).

Tegen 17.15 een lage donkerkleurige Golf 3 in Stadskanaal, ik gaf je nog een duimpje... Dat heb je vast gezien :mrgreen:
#1362184
Tallie_GTI schreef:
Mathizzle schreef:Rond 11 uur vanmorgen bij de esso aan de pop dijkema weg zwarte mk3 met verbreed staal! zag er erg dik uit! stond met me mk4 cabbie naast je! ;)

Bekende van hier?

had die heldere achterlichten ? volgens mij komt die uit beijum ?
Jep had dacht ik heldere achterlichten! Ben hem ook wel es op de ring tegen gekomen, ging die ook richting beijum! ;)
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk