VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1362344
Mathizzle schreef:
Vladi schreef: Tegen 14.15 een Gouden Golf IV met 18/19" OEM(denk ik) velgen in Winschoten (ik kwam het spoor over en dan rechtsaf richting Watertoren.).
Das een maatje van me! Woont vlak bij de spoorweg overgang! Zijn 19" s8 wielen! ;)
Had em al eens eerder gezien en hier op het forum foto's gezien in een ander Winschoter zijn topic (groene golf 3, dikke 3delige wielen). Maar op die gouden ziet het er zo simpel en toch zó vet uit. :tu:

Ga hem vast vaker spotten dan, ik ga namelijk werken daar bij 't waterbedrijf :mrgreen:
#1362458
Vladi schreef:
Mathizzle schreef:
Vladi schreef: Tegen 14.15 een Gouden Golf IV met 18/19" OEM(denk ik) velgen in Winschoten (ik kwam het spoor over en dan rechtsaf richting Watertoren.).
Das een maatje van me! Woont vlak bij de spoorweg overgang! Zijn 19" s8 wielen! ;)
Had em al eens eerder gezien en hier op het forum foto's gezien in een ander Winschoter zijn topic (groene golf 3, dikke 3delige wielen). Maar op die gouden ziet het er zo simpel en toch zó vet uit. :tu:

Ga hem vast vaker spotten dan, ik ga namelijk werken daar bij 't waterbedrijf :mrgreen:
Gehe dan kon je hem vast nog wel es tegen! ;) Die groene golf 3 hier op t forum is van spablauw! Tevens me buurjongen haha! 8) Ma rijden tegenwoordig wel meer leuke vwtjes in winschoten rond viel me op! :D
#1362551
Hier in Emmen is het ook 'n beetje bloeiende.

Die Genesispaarse Polo was niemand van het forum?
#1370609
Vandaag rond 14.00 uur een zwarte mk2 gti met embleemloze gril met rode bies en borbet wieltjes! lekker laag en erg strakke bak! Had een vw forum plaat voor het raam!

Ik kwam je tegen op de parkeer plaats in winschoten in het centrum kwamen elkaar tegemoet ik in de mk4 cabbie met bbs er onder!
Gebruikersavatar
door b100
#1372077
zondag middag op de sellingerstraat tussen ter apel en sellingen

kwam er een golf zwarte mk1 achter mij rijden met brede meerdelige hoepels en goed glimmende wielrand, kooi en schuin onhoogstaande uitlaat. Ging later voor me rijden en kwam er achter mij een blauwe golf mk4 ook met meerdelige velgen. Had niet optijd door dat we gingen racen. maar ging lekekr snel en mooi :tu:
#1372968
Gespot:

afgelopen zondag in Bakkeveen (eigenlijk friesland) een rode golf cabrio type 1, zwart dakje, glimmende wieltjes en volgend mij zag ik ook nog snel heldere achterlichten..Het opvallende was dat hij van ver al klonk als een motor (dat ding op 2 wielen). En het klonk erg snel!! Maar niet als een VR of G-lader...ben dus erg nieuwsgierig wat voor cabrio dit was?

vanochtend op Ring west Groningen een rode verlaagde Caddy, zag wat lichtmetaal glimmen en zag een bullbar op het neusje en volgens mij ook treeplanken aan de zijkant..wie o wie? ;)
#1373084
Diamond schreef:
vanochtend op Ring west Groningen een rode verlaagde Caddy, zag wat lichtmetaal glimmen en zag een bullbar op het neusje en volgens mij ook treeplanken aan de zijkant..wie o wie? ;)
Eigenaar van de pets place in Roden :lollen:
#1373693
:mrgreen: Als het een minimeet voor het hele noorden is laat ik me ook wel even zien. :mrgreen:
#1373839
NeFReT schreef:was gisteren de hele middag in franeker:D

geen 1 vw gezien( op de leasebakken na:P)
:lol: Linke opmerking om te maken tegen Groningers
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk