VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1374831
gti_edition schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:vandaag gespot kawasaki groene golf 1 in groningen (atoomweg vinkhuizen) ging vrij hard :twisted: :twisted: :twisted:
Ik spotte hem ook, ik hoorde de VR6 brullen :twisted: en toen ik keek kwam indd de groene mk1 voorbij "laag vliegen" haha..

Wel grappige bak om te zien 8)
Dag mensen , zo nu en dan neem ik hem eens mee naar het werk haha , en idd Vr6 whaha .. super geluidje hea :LOL:

Groetjes frankii
#1374966
PROJECT_MK3 schreef:wanneer zouden jullie graag een minimeeting willen? op een zondagmiddag of op een zaterdag?

ik ga voor de zondag ;)
#1375173
GTI-BOY schreef:
gti_edition schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:vandaag gespot kawasaki groene golf 1 in groningen (atoomweg vinkhuizen) ging vrij hard :twisted: :twisted: :twisted:
Ik spotte hem ook, ik hoorde de VR6 brullen :twisted: en toen ik keek kwam indd de groene mk1 voorbij "laag vliegen" haha..

Wel grappige bak om te zien 8)
Dag mensen , zo nu en dan neem ik hem eens mee naar het werk haha , en idd Vr6 whaha .. super geluidje hea :LOL:

Groetjes frankii

KLonk goed in ieder geval en zag er goed uit gaan we hem nog vaker spotten ??? :tu: :tu: :tu:
#1375668
AnitaPolo6N2 schreef:
KLonk goed in ieder geval en zag er goed uit gaan we hem nog vaker spotten ??? :tu: :tu: :tu:
Vast wel, werk iedere dag in groningen , maar heb ook nieuwe passat dus meestal neem ik die mee ! :tu:
#1385367
Vandaag en gisteren gespot:
Gisteren rond 13.00 bij station Winschoten en vandaag rond 16.30 nabij het spoor een lage rode Golf 2 met (honingraat?) velgen in een apart kleurtje.
Gisteren was ik lopend en groette ik je al en vanmiddag groette ik je vanuit m'n Jetta, kreeg beide keren een handje terug

Vanmiddag rond 16.45 bij de grote rotonde tussen Pekela en Winschoten een lage zilveren Golf IV op staal+doppen? Ook even handje opgestoken kreeg een handje terug

Vanmiddag rond 17.05 in Stadskanaal thv de 2e rotonde vanaf mac richting borger een lage groene Passat 35B (VR6?) met Xenon, goed laag en op 14"? wielen. We keken elkaar nog aan maar was te traag met groeten.

Mensen van hier?
Zag er allemaal netjes uit, had het idee dat de IV zijn wielen nog onderweg waren aangezien hij wel al netjes laag reed :mrgreen:
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]