VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1434576
markob schreef:
Erikee schreef:
Ik weet niet aan wie hij zn oude auto heeft verkocht. Zal je hem zelf even moeten vragen. :tu:
Heb ik toen ingeruild op de VR6 CC!
Ja, maar aan wie? Dat was de vraag.. :mrgreen:
#1434585
PROJECT_MK3 schreef:WANTED GOOD LOCATIONS FOR A PHOTOSHOOTING WITH CARS!


iemand? weet je een mooie plek om mooie foto's te schieten? laat het me ff weten :tu:


sorry voor de grote lettertype
Zag je nog rijden vanochtend rond half 12, ter hoogte van kardinge op de ring.
Je zwaaide ook nog, geen idee of het naar mij was of omdat ik er zo idioot hard aan kwam rijden :mrgreen: (zwarte mercedes vito), zag je rijden dus ff flink op het gas om je in proberen te halen :lol:
#1434589
Erikee schreef:
markob schreef:
Erikee schreef:
Ik weet niet aan wie hij zn oude auto heeft verkocht. Zal je hem zelf even moeten vragen. :tu:
Heb ik toen ingeruild op de VR6 CC!
Ja, maar aan wie? Dat was de vraag.. :mrgreen:
bij een autobedrijf in Veenwouden ;)
#1436944
Vanmorgen rond 11 uur half 12 op de N366 te hoogte van de bmw dealer bij nieuwe pekela richting Veendam, een erg dikke jetta mk1 dacht een groene met gepolijste porsche s4 wielen!

Een bekende van hier?

Me oude auto word toch nog vaak gespot zo te lezen, ben benieuwd of ik hem nog eens tegen kom! :D
#1437267
PROJECT_MK3 schreef:hey dude, ben je mij wel eens tegengekomen? ik ben van de week al 3x een gele leon topsport tegengekomen op de weg naar hoogezand
Dat kan ik niet geweest zijn, kom daar namelijk niet vaak.

Was gisteravond/vanacht toevallig wel in H'zand met de Leon, en kwam een andere gele Leon Topsport tegen welke op de velgen na exact gelijk was ;) dus vermoed dat je die gespot hebt.
#1442190
Vanavond rond 22.15 uur zwarte MK4 V6 ring Groningen vanaf Beijum tot Vinkhuizen. Bedankt voor de sprints! Ben alleen vergeten te vragen of je van 't forum bent..... Nou ja, daar kom ik op deze manier dan wel achter!
:tu:
#1442859
Mathizzle schreef:Vanmorgen rond 11 uur half 12 op de N366 te hoogte van de bmw dealer bij nieuwe pekela richting Veendam, een erg dikke jetta mk1 dacht een groene met gepolijste porsche s4 wielen!

Een bekende van hier?

Me oude auto word toch nog vaak gespot zo te lezen, ben benieuwd of ik hem nog eens tegen kom! :D
was het geen lichtblauw, en een jetta 2
#1443221
wigwamvr6 schreef:
Mathizzle schreef:Vanmorgen rond 11 uur half 12 op de N366 te hoogte van de bmw dealer bij nieuwe pekela richting Veendam, een erg dikke jetta mk1 dacht een groene met gepolijste porsche s4 wielen!

Een bekende van hier?

Me oude auto word toch nog vaak gespot zo te lezen, ben benieuwd of ik hem nog eens tegen kom! :D
was het geen lichtblauw, en een jetta 2
Hmm.. nee volgensmij niet! maar het zou kunnen natuurlijk ik stond daar in de showroom dus kon het niet super goed zien! ;)
#1443487
Zwarte Lupo op Porsche C2's en een Zwarte golf 4 Cabrio zie ik elke ochtend staan hier in Winschoten, volgens mij buren van elkaar?

Lupo op C2's was van de vriendin van Spablauw werd hier gezegd?
Zwarte golf 4 cabrio lijkt wel wat op die van Mathizzle? :tu:
#1443500
Vladi schreef:Zwarte Lupo op Porsche C2's en een Zwarte golf 4 Cabrio zie ik elke ochtend staan hier in Winschoten, volgens mij buren van elkaar?

Lupo op C2's was van de vriendin van Spablauw werd hier gezegd?
Zwarte golf 4 cabrio lijkt wel wat op die van Mathizzle? :tu:
Helemaal goed :tu:
#1443504
markob schreef:
Vladi schreef:Zwarte Lupo op Porsche C2's en een Zwarte golf 4 Cabrio zie ik elke ochtend staan hier in Winschoten, volgens mij buren van elkaar?

Lupo op C2's was van de vriendin van Spablauw werd hier gezegd?
Zwarte golf 4 cabrio lijkt wel wat op die van Mathizzle? :tu:
Helemaal goed :tu:
Dat ik dan nog nooit gespot ben, rijd 2x per dag voor hun huis langs :mrgreen:
#1443509
Waar in Winschoten moet je zijn dan? Ik werk zelf ook in Winschoten 8)
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk