VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1443513
markob schreef:Waar in Winschoten moet je zijn dan? Ik werk zelf ook in Winschoten 8)
Bij het Waterbedrijf Groningen, naast het zwembad :tu:
#1443524
Ah oke, ja dan kom je elke dag daar langs he :D

Ik werk zelf aan de andere kant van Winschoten op een industrieterrein :tu:
#1443536
markob schreef:Ah oke, ja dan kom je elke dag daar langs he :D

Ik werk zelf aan de andere kant van Winschoten op een industrieterrein :tu:
Bij de Brezan/Kwikfit in de buurt daar?
#1443537
Golftuning schreef:
PROJECT_MK3 schreef:
dopey schreef:Gisteravond rond 18:30 op de Hoofdstraat in Hoogezand, Golftuning in de Polow.
kzag em daar ook staan :)
Nooooo waar waren jullie dan? Sneaky verstopt zeker? Of ik zal wel weer niet goed gekeken hebben! :P
Ik reed pal voor je neus langs, je stond te wachten op de Beukemastraat en ik reed voor je langs over de Hoofdstraat.
#1443547
Vladi schreef:
markob schreef:Ah oke, ja dan kom je elke dag daar langs he :D

Ik werk zelf aan de andere kant van Winschoten op een industrieterrein :tu:
Bij de Brezan/Kwikfit in de buurt daar?
Nee niet dat industrieterrein, ik zit op de industrieweg, is net voorbij de macdonalds linksaf, als je vanaf het politiebureau komt.
#1444540
Vladi schreef:Zwarte Lupo op Porsche C2's en een Zwarte golf 4 Cabrio zie ik elke ochtend staan hier in Winschoten, volgens mij buren van elkaar?

Lupo op C2's was van de vriendin van Spablauw werd hier gezegd?
Zwarte golf 4 cabrio lijkt wel wat op die van Mathizzle? :tu:
Gehehe dat is mijn cabrio idd! Ik woon gezellig naast Spablauw! :tu:

Hoe laat rij je meestal voor me huis langs?? Zal er eens op gaan letten! Je werkt iig op ongeveer steen worp afstand van me huis haha! 8)
#1444580
Mathizzle schreef:
Vladi schreef:Zwarte Lupo op Porsche C2's en een Zwarte golf 4 Cabrio zie ik elke ochtend staan hier in Winschoten, volgens mij buren van elkaar?

Lupo op C2's was van de vriendin van Spablauw werd hier gezegd?
Zwarte golf 4 cabrio lijkt wel wat op die van Mathizzle? :tu:
Gehehe dat is mijn cabrio idd! Ik woon gezellig naast Spablauw! :tu:

Hoe laat rij je meestal voor me huis langs?? Zal er eens op gaan letten! Je werkt iig op ongeveer steen worp afstand van me huis haha! 8)
Nette Cabrio, zag hem al vaker staan maar kreeg ineens een heldere ingeving dat jij dat wel eens kon zijn :mrgreen:
's morgens tegen 07.15 en 's middags vaak tegen 16.00 rijd ik meestal langs :tu:

Vreemd dat ik Spablauw's nieuwe wagen nog niet gespot heb dan :roll: :mrgreen:
#1444582
Vladi schreef:
Mathizzle schreef:
Vladi schreef:Zwarte Lupo op Porsche C2's en een Zwarte golf 4 Cabrio zie ik elke ochtend staan hier in Winschoten, volgens mij buren van elkaar?

Lupo op C2's was van de vriendin van Spablauw werd hier gezegd?
Zwarte golf 4 cabrio lijkt wel wat op die van Mathizzle? :tu:
Gehehe dat is mijn cabrio idd! Ik woon gezellig naast Spablauw! :tu:

Hoe laat rij je meestal voor me huis langs?? Zal er eens op gaan letten! Je werkt iig op ongeveer steen worp afstand van me huis haha! 8)
Nette Cabrio, zag hem al vaker staan maar kreeg ineens een heldere ingeving dat jij dat wel eens kon zijn :mrgreen:
's morgens tegen 07.15 en 's middags vaak tegen 16.00 rijd ik meestal langs :tu:

Vreemd dat ik Spablauw's nieuwe wagen nog niet gespot heb dan :roll: :mrgreen:
Hmm zal voor mij moeilijk worden om hem te spotten denk ik, of ik moet mezelf een hardere schop geven om uit bed te gaan! :lol: Rond 7.30 ben ik namelijk meestal parraat! ;) Ma om 16.00 ben ik nog in groningen aan t werk dus vandaar dat ik je nooit spot! :LOL:

Maar spablauw heeft em altijd in de garage staan, en af en toe op de plek waar de lupo meestal staat! :D
#1444586
Mathizzle schreef:
Hmm zal voor mij moeilijk worden om hem te spotten denk ik, of ik moet mezelf een hardere schop geven om uit bed te gaan! :lol: Rond 7.30 ben ik namelijk meestal parraat! ;) Ma om 16.00 ben ik nog in groningen aan t werk dus vandaar dat ik je nooit spot! :LOL:

Maar spablauw heeft em altijd in de garage staan, en af en toe op de plek waar de lupo meestal staat! :D
Ik heb wel een idee om je te motiveren om 07.15 je bed uit te krijgen.
Denk alleen dat je daar niet erg blij van word :mrgreen:
#1444590
Ik denk de buren dan ook niet :LOL:
#1446925
Golftuning schreef:Volgens mij Mathizzle zn 'oude' ride gisteren gespot bij de mac. Rond een uurtje of 23.00.
dan heb je ook mijn 'oude' ride gezien :mrgreen:
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk