VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1458559
AnitaPolo6N2 schreef:Jo Jo Fubu post die picca's ff dan die je gister hebt geschoten want heb nog geen foto van me auto met me bra namelijk alvast bedank

en kan k eventueel zaterdag die wielen ook ophalen kan ik er vast mee beginnen ja
laat me maar ff weten gaan we ook ff jaytje roken ja

rustig aan laterzzz Grtz Marc
:lol: Dit was vast een PB :SCRATCH:
#1458697
Vladi schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:Jo Jo Fubu post die picca's ff dan die je gister hebt geschoten want heb nog geen foto van me auto met me bra namelijk alvast bedank

en kan k eventueel zaterdag die wielen ook ophalen kan ik er vast mee beginnen ja
laat me maar ff weten gaan we ook ff jaytje roken ja

rustig aan laterzzz Grtz Marc
:lol: Dit was vast een PB :SCRATCH:


Nee Hoor :mrgreen:
#1459136
PROJECT_MK3 schreef:jaaa je mag ze ophalen man komt goed! bel maar of kom langs no problem!
jaaa maak dan wel gelijk nieuwe pic voor je, had alles per ongeluk gewist man!

komt goed met die J ;)

ai is goed ik bel of sms nog wel ff dan van te voren komt goed ga ik eerst ff me auto
poetsen als je weer foto maakt haha ;)
#1459924
Vanmiddag in Hoogezand op de v. Limburg Stirumlaan Golftuning in de Polow gespot.

Vanavond bij de Makro in Groningen een Vento met VWForum plaat onder de voorruit en volgens mij een 20VT onder de kap.
#1461511
T5_TDI schreef:Vanochtend in de binnenstad, bloemsingel volgens mij een mk1 two-tone, zwart onder en wit boven :tu: (stond geparkeerd, nog niet eerder gezien daar trouwens)
die heb ik tegen 12.00 gespot op de a7 richting hoogezand

en heb jou ook nog gespot tegen 13.00 voor century op de paterswoldseweg
#1461531
mk1diesel schreef:
T5_TDI schreef:Vanochtend in de binnenstad, bloemsingel volgens mij een mk1 two-tone, zwart onder en wit boven :tu: (stond geparkeerd, nog niet eerder gezien daar trouwens)
die heb ik tegen 12.00 gespot op de a7 richting hoogezand

en heb jou ook nog gespot tegen 13.00 voor century op de paterswoldseweg
Ow hee dat kan wel kloppen daar ben ik idd langs geweest, heb je niet gezien, waar reed je mee? :D
#1463827
dopey schreef: Vanavond bij de Makro in Groningen een Vento met VWForum plaat onder de voorruit en volgens mij een 20VT onder de kap.
Dat was ik 8) . Was alleen geen zak te doen, op een of andere idioot na die zn fiat in een vrachtwagen dok ofzo had vastgeknupt om te burnen. De tweede keer ging het al mis: koppeling rookte aardig.....
#1463906
ventodriver schreef:
dopey schreef: Vanavond bij de Makro in Groningen een Vento met VWForum plaat onder de voorruit en volgens mij een 20VT onder de kap.
Dat was ik 8) . Was alleen geen zak te doen, op een of andere idioot na die zn fiat in een vrachtwagen dok ofzo had vastgeknupt om te burnen. De tweede keer ging het al mis: koppeling rookte aardig.....
Was idd wel heel erg rustig.
Die Mercedes nog gezien die op canvas reed?
Vonkregen kwam onder de banden vandaan..........
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk