VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1471209
Viper-Leek schreef:Vandaag 2 maal gespot.

De bordeaux rode MK3 met oranje/bruine bbs'jes (zie profielfoto Spablauw)
1e keer rond 17:15 bij de Shell in Leek
2e keer rond 20:30 ? voor het c.s. Groningen

Reed beide keren in mijn gele Leon welke cupra is uitgevoerd met 18'' S8.
Das mijn oude mk3! Zit hier niet op het forum volgensmij! Hoop hem binnenkort ook weer es te spotten! ben hem nog nooit weer tegengekomen! :(
#1472170
stormvw schreef:ik ben vaak te vinden in hoogezand-sappermeer. ik rij zelf jetta mk1 of in mn donkerblauwe polo 6n2 op audi a8 wintervelgen. ik kom vaak andere polo 6n2 donkerblauw tegen met angeleyes koplampen. zit die ook op het forum? :tu:
Heb geen angel eyes meer, maar woon wel in HS... Misschien heb je mij gespot? :P
door sanderkl
#1472897
vandaag gespot in ter apel bij de school rsg kwam van de sellinger weg.
zwarte golf mk1 cabrio supper strak. velgen kan ik niet zien maar ze glimde wel goed :E

iemand van hier?
Gebruikersavatar
door GTI-BOY
#1473701
sanderkl schreef:vandaag gespot in ter apel bij de school rsg kwam van de sellinger weg.
zwarte golf mk1 cabrio supper strak. velgen kan ik niet zien maar ze glimde wel goed :E

iemand van hier?
Reed een meid in ofniet ?
Dikke bak is dat hea :tu:
Gebruikersavatar
door dopey
#1473956
Mathizzle schreef:Vanmorgen op de a7 bij oprit hoogezand een rode mk3 met zwarte embleemloze gril! Zit volgensmij hier ook op het forum! ;) Ik reed in de gti voor je! ;)
Dat kon ik idd nog wel es geweest zijn;)
#1473962
dopey schreef:
Mathizzle schreef:Vanmorgen op de a7 bij oprit hoogezand een rode mk3 met zwarte embleemloze gril! Zit volgensmij hier ook op het forum! ;) Ik reed in de gti voor je! ;)
Dat kon ik idd nog wel es geweest zijn;)
Gehehe ik weet het wel zeker na de foto's in je garage topic! ;) Zag er netjes uit! :D
#1474525
stormvw schreef:@ golftuning nee sorry heb jou nog niet gezien. want deze was donkerblauw en vorige week had ie angeleyes. waar ben je meestal in hoogezand te vinden dan? :mrgreen:
Tja, ehm overal wel.... maar vooral bij de praxis i.v.m verbouwing van mn huis. En verder Noorder/Hoofdstraat. :)
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.