VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1480994
Vladi schreef:
PROJECT_MK3 schreef:Vladi, die kunnen ze overal doen voor je, maat van mij ( zie gespot AnitaPolo6n2) heeft ook ZONDER luchtkanon er licht in gekregen dus denk dat ze het overal voor je kunnen doen :)

ook die maat, om een 7,5j wou makkelijk


greetz
Ging niet bijzonder makkelijk, maar ze zitten erom :tu:
niet makkelijk ik legde mijnen er zo omheen en die waren 7,5j als je nou keer weer zoiets hebt kan ik ze ook monteren en balanceren voor je moet je wel ff naar groningen komen :tu:
Gebruikersavatar
door Vladi
#1480997
AnitaPolo6N2 schreef:
Vladi schreef:
PROJECT_MK3 schreef:Vladi, die kunnen ze overal doen voor je, maat van mij ( zie gespot AnitaPolo6n2) heeft ook ZONDER luchtkanon er licht in gekregen dus denk dat ze het overal voor je kunnen doen :)

ook die maat, om een 7,5j wou makkelijk


greetz
Ging niet bijzonder makkelijk, maar ze zitten erom :tu:
niet makkelijk ik legde mijnen er zo omheen en die waren 7,5j als je nou keer weer zoiets hebt kan ik ze ook monteren en balanceren voor je moet je wel ff naar groningen komen :tu:
had deze keer even nood (helemaal vlak omdat ik een tijdje niet gecontroleerd had). Volgende keer denk ik zeker aan je :tu: Thanks anyways
Gebruikersavatar
door T5_TDI
#1481037
AnitaPolo6N2 schreef: Afbeelding
Volgens mij zag ik je laatst (en wel vaker) over de bedumerweg rijden en dan bij de wachtkamer de stoep op, kan dat? ;)

Vrijdag nog gespot gti_edition met de 6 in de ebbingestraat (stond daar geparkeerd uurtje of 01:00 ofzo) :mrgreen:
#1481099
T5_TDI schreef:
AnitaPolo6N2 schreef: Afbeelding
Volgens mij zag ik je laatst (en wel vaker) over de bedumerweg rijden en dan bij de wachtkamer de stoep op, kan dat? ;)

Vrijdag nog gespot gti_edition met de 6 in de ebbingestraat (stond daar geparkeerd uurtje of 01:00 ofzo) :mrgreen:


idd dat kan wel kloppen kom daar wel vaker in de buurt alleen klote straten daarzo met al die
irritante bulten hahaha
Gebruikersavatar
door Vladi
#1481111
RiootjeTDI schreef:
Vladi schreef:Even heel wat anders:

Iemand een idee waar ik zo even binnen kan stappen in Winschoten vanmiddag waar ze me 165er's om m'n 7J kunnen leggen? :tu:
http://www.autorevista.nl
of http://www.kalk-banden.nl/
Kalk heeft het voor me gefixxed. THanks anyways!
AnitaPolo6N2 schreef:vandaag gespot in winschoten mk1 cabrio met moderlines eronder was hele aparte kleur blauw/groen iemand van hier
Staat volgens mij altijd bij de Kwikfit?
#1481119
Vladi schreef:
RiootjeTDI schreef:
Vladi schreef:Even heel wat anders:

Iemand een idee waar ik zo even binnen kan stappen in Winschoten vanmiddag waar ze me 165er's om m'n 7J kunnen leggen? :tu:
http://www.autorevista.nl
of http://www.kalk-banden.nl/
Kalk heeft het voor me gefixxed. THanks anyways!
AnitaPolo6N2 schreef:vandaag gespot in winschoten mk1 cabrio met moderlines eronder was hele aparte kleur blauw/groen iemand van hier
Staat volgens mij altijd bij de Kwikfit?
hij stond niet bij kwik fit maar aan de weg bij een huis straatnaam weet ik niet ben daar niet
zo bekend
Gebruikersavatar
door Vladi
#1481182
JWA schreef:vanmiddag rode Jetta mk2 met BBS gespot op de rotonde in Winschoten ! :mrgreen:
En even verderop bij Revista :lol:

Dat moet Vladi geweest zijn ;)
Grote kans :mrgreen:
Hoe was jij te herkennen?
Gebruikersavatar
door Vladi
#1481203
JWA schreef:
Hoe was jij te herkennen?
Zwarte mk3 16v met vento front en BBS RX :tu:
:SCRATCH: Lijkt me sterk dat me dat niet opgevallen is :mrgreen:
#1481206
AnitaPolo6N2 schreef:
Vladi schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:vandaag gespot in winschoten mk1 cabrio met moderlines eronder was hele aparte kleur blauw/groen iemand van hier
Staat volgens mij altijd bij de Kwikfit?
hij stond niet bij kwik fit maar aan de weg bij een huis straatnaam weet ik niet ben daar niet
zo bekend

das luppo van vwteampg
zit hier wel opt forum alleen niet veel en werkt bij kwik fit
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk