VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1495238
systreme schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:die ken ik ook wel ik werk zelf ook bij kwik fit maar dan in groningen hij heeft eerst ook in groningen gewerkt op boterdiep als keurmeester

Klopt exact ;) Werk nu in Winschot'n :mrgreen:
Maaruh jij kent m,n Cabrio toch al :D

ja maar is al tijdje geleden al weer ja ben btje vergeetachtig soms haha :LOL:
alles goed voor de rest en bevalt het btje in het mooie winschoten
#1495244
PROJECT_MK3 schreef:jullie wonen zo'n beetje tegenover elkaar :) met 1 weg ertussen :P
ja idd maar heb jij je onderdelen al bestel voor je auto voor die beurt dan of heb je geen haast haha :LOL: maakt mij niks uit maar klaar is klaar ja we keep in touch kom binnenkort wel ff langs je huis rollen als je er bent :tu:
Gebruikersavatar
door systreme
#1495323
AnitaPolo6N2 schreef:
systreme schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:die ken ik ook wel ik werk zelf ook bij kwik fit maar dan in groningen hij heeft eerst ook in groningen gewerkt op boterdiep als keurmeester

Klopt exact ;) Werk nu in Winschot'n :mrgreen:
Maaruh jij kent m,n Cabrio toch al :D

ja maar is al tijdje geleden al weer ja ben btje vergeetachtig soms haha :LOL:
alles goed voor de rest en bevalt het btje in het mooie winschoten


Bevalt superss man ;) heel andere functie he :D
Kom maar es keertje Bakkie doen jo ;)

FF nog een Piccie van de Cabbie
Afbeelding
#1496002
PROJECT_MK3 schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:
PROJECT_MK3 schreef:jullie wonen zo'n beetje tegenover elkaar :) met 1 weg ertussen :P
ja idd maar heb jij je onderdelen al bestel voor je auto voor die beurt dan of heb je geen haast haha :LOL: maakt mij niks uit maar klaar is klaar ja we keep in touch kom binnenkort wel ff langs je huis rollen als je er bent :tu:

ooh was ff paar dagen weg met vrouwtje dus bestel de spullen volgende maand ofzo wel :P
doekkoe moet rollen, dit keer verkeerde kant op gerold, maar ik heb een tegoed bon bij jou ja :) je hoort het wanneer ik de spullen besteld heb, je bent altijd welkom, als mn wagen er staat ben ik wel meestal ergens in beijum!

hoe ist met macho en je vrouwtje?


dat moet ook gebeuren he jazkr 1maal tegoed bon voor uitbegreide beurt :LOL: :LOL: :LOL:
kom vanzelf wel keer langs rollen met vrouwtje en macho alles goed die gaan ook mee naar de shoot dan gezellig ja :tu:
Gebruikersavatar
door Fubar32B
#1496287
@ T5_TDI: heb al een reaktie geplaats, zelf hele goede ervaringen mee.

Mijn wagen valt nogal op in Grunn, je moet de mensen zien kijken wanneer ik van me werk door de stad naar school ga :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Wagen ziet er vanaf een afstandje wel leuk uit, maar zit wel met schade rondom door de vorige eigenaar :GRR: . Maaruh, txn man voor het compliment doe me best om er toch wat van te maken.
Gebruikersavatar
door T5_TDI
#1496648
Fubar32B schreef:@ T5_TDI: heb al een reaktie geplaats, zelf hele goede ervaringen mee.

Mijn wagen valt nogal op in Grunn, je moet de mensen zien kijken wanneer ik van me werk door de stad naar school ga :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Wagen ziet er vanaf een afstandje wel leuk uit, maar zit wel met schade rondom door de vorige eigenaar :GRR: . Maaruh, txn man voor het compliment doe me best om er toch wat van te maken.
Ja ik zag het :tu:

Hahah ja hij valt zeker op :D
#1497805
T5_TDI schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:ik heb je vanochtend alweer gespot T5_TDI HAHA :lol: :lol: Toen ik me hond uitliet
Hahaha :mrgreen: alleen de auto? of mij ook nog zien rondlopen?


haha nee alleen je auto maar die spot ik elke morgen rond 06.00 bijna als ik me hond uitlaat haha :lol: :tu:
Gebruikersavatar
door Nickv5
#1498887
Vanmorgen om 7:10 op de ring van groningen, een hele dikke witte mk1.
Achter het stuur volgens mij een man met een bril.
Jij reed richting Hoogkerk/drachten en ikke ging richting Hoogezand.

Heb mijn duim nog even omhoog gedaan. ;)
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk