VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door T5_TDI
#1502915
AnitaPolo6N2 schreef:Jo Stefan wanneer ben jij keer weer te spotten dan haha :lol: :lol: zie je amper rond rijden ja
en wanneer kom je nou je wielen ff laten poetsen dan :lol: :lol: :tu:
Vanmiddag nog gespot toen ik naar de jumbo liep :mrgreen:

Fubar32B: zag de passat ook nog staan vandaag, uurtje of 5 op de parkeerplaats achter Cendris volgens mij :D
#1502970
T5_TDI schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:Heb je mij Gespot ????
Jou niet persoonlijk, want ik heb geen idee hoe je er uit ziet :mrgreen: maar de polo stond wel geparkeerd in het straatje waar ik zo de naam niet van weet ;)

ok ok je ziet me wel bij de shoot maar rond hoe laat was dat dan ???
Gebruikersavatar
door T5_TDI
#1502995
AnitaPolo6N2 schreef:
T5_TDI schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:Heb je mij Gespot ????
Jou niet persoonlijk, want ik heb geen idee hoe je er uit ziet :mrgreen: maar de polo stond wel geparkeerd in het straatje waar ik zo de naam niet van weet ;)

ok ok je ziet me wel bij de shoot maar rond hoe laat was dat dan ???
Uurtje of 12 ofzo, ging ff broodjes halen bij de jumbo, en als ik me niet vergis stond ie daar geparkeerd ;)
Gebruikersavatar
door Fubar32B
#1503155
T5_TDI schreef: Fubar32B: zag de passat ook nog staan vandaag, uurtje of 5 op de parkeerplaats achter Cendris volgens mij :D
Klopt, daar werk ik. Althans, voor hoelang het nog gaat. Bedrijf gaat dicht, dus op ben op zoek naar een andere baan. Jou zie ik nooit, of ik kijk niet goed :SCRATCH:
Gebruikersavatar
door dopey
#1503291
Fubar32B schreef:
T5_TDI schreef: Fubar32B: zag de passat ook nog staan vandaag, uurtje of 5 op de parkeerplaats achter Cendris volgens mij :D
Klopt, daar werk ik. Althans, voor hoelang het nog gaat. Bedrijf gaat dicht, dus op ben op zoek naar een andere baan. Jou zie ik nooit, of ik kijk niet goed :SCRATCH:
Vroegâh spotte ik je er dagelijks Senior ;)
Hoe is de sfeer er nog nu de boel dicht gaat?

Binn'nkort maar ff leuten dacht ik :tu:
Gebruikersavatar
door T5_TDI
#1504470
PROJECT_MK3 schreef:net bordeaux rode vr on parabool wielen.. ;) heb je wel eens eerder gespot! dikke ride. :tu:
ik reed in de blauwe golf
Ook wel eens zien rijden, zwaait of groet nooit terug eigenlijk. wel een vette bak :tu:

Vanochtend een witte golf 1 bij de porsche dealer gespot.
Gebruikersavatar
door Fubar32B
#1504728
@Junior:

De sfeer wordt steeds minder helaas. Iedereen is op zoek naar ander werk en de leidinggevenden lopen nog steeds te zeiken allemaal. Zal blij zijn wanneer ik weg kan....

Binnenkort echt ff leut'n idd. Is al weer veel te lang geleden.
Gebruikersavatar
door T5_TDI
#1504788
Fubar32B schreef:
T5_TDI schreef: Fubar32B: zag de passat ook nog staan vandaag, uurtje of 5 op de parkeerplaats achter Cendris volgens mij :D
Klopt, daar werk ik. Althans, voor hoelang het nog gaat. Bedrijf gaat dicht, dus op ben op zoek naar een andere baan. Jou zie ik nooit, of ik kijk niet goed :SCRATCH:
Aah oke ik reed langs richting eelde, kijk altijd ff die kant op omdat mijn vriendin daar ook werkte. Rijdt overdag altijd in een zwarte vito met ''wassalon'' op de zij kanten ;)
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk