VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door T5_TDI
#1504926
AnitaPolo6N2 schreef:vandaag gespot zwarte mk5 gti black edition met matzwarte wielen met rode bies en alle emblemen zwart zag er mooi uit :tu:
Jooo ik ben er ook al achter welke polo ik laatst spotte :lol:, van een maat van mij, die had nieuwe velgen eronder, ik herkende zijn auto niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Fubar32B
#1505002
T5_TDI schreef: Aah oke ik reed langs richting eelde, kijk altijd ff die kant op omdat mijn vriendin daar ook werkte. Rijdt overdag altijd in een zwarte vito met ''wassalon'' op de zij kanten ;)
Ah, op Vito's let ik niet zo :LOL: .
Maar waar werkte je vriendin voor dan, misschien wel een bekende....
Gebruikersavatar
door T5_TDI
#1505046
Fubar32B schreef:
T5_TDI schreef: Aah oke ik reed langs richting eelde, kijk altijd ff die kant op omdat mijn vriendin daar ook werkte. Rijdt overdag altijd in een zwarte vito met ''wassalon'' op de zij kanten ;)
Ah, op Vito's let ik niet zo :LOL: .
Maar waar werkte je vriendin voor dan, misschien wel een bekende....
Als ik je weer zie rijden zal ik wel ff toeteren, seinen en zwaaien dan zie je me wel :mrgreen:, uhhmm callcenter iets voor essent volgens mij, paar maandjes via een uitzendbureau ;)
#1507369
Ik spot zoon beetje elke ochtend een donkergroene mk1 met gele koplampen bij waterhuizen.En vlakbij mijn werk een laagliggende witte mk2 met schmidt velgen :tu: (staat bij B en B bakkerij).
Iemand van hier?
Gebruikersavatar
door tdiwolf
#1507561
tommy1989 schreef:Ik spot zoon beetje elke ochtend een donkergroene mk1 met gele koplampen bij waterhuizen.En vlakbij mijn werk een laagliggende witte mk2 met schmidt velgen :tu: (staat bij B en B bakkerij).
Iemand van hier?

die laag liggende witte, zoals je dat vernoemd, die is van mij :tu:
en jij rijd in een??

dan zal ik eens opletten :mrgreen:
#1507649
tdiwolf schreef:
tommy1989 schreef:Ik spot zoon beetje elke ochtend een donkergroene mk1 met gele koplampen bij waterhuizen.En vlakbij mijn werk een laagliggende witte mk2 met schmidt velgen :tu: (staat bij B en B bakkerij).
Iemand van hier?

die laag liggende witte, zoals je dat vernoemd, die is van mij :tu:
en jij rijd in een??

dan zal ik eens opletten :mrgreen:
B&B, goeie oude tijd :(
#1508321
AnitaPolo6N2 schreef:Jo Stefan wanneer ben jij keer weer te spotten dan haha :lol: :lol: zie je amper rond rijden ja
en wanneer kom je nou je wielen ff laten poetsen dan :lol: :lol: :tu:
Marc 4 randjes die aandacht nodig hebben jij zij dat t zo gedaan was doe mij het ff een x voor dan :LOL:, of jij moet toevallig een R50 op t werk hebben kunne we dat eens ff passen.
#1508421
stefanebg schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:Jo Stefan wanneer ben jij keer weer te spotten dan haha :lol: :lol: zie je amper rond rijden ja
en wanneer kom je nou je wielen ff laten poetsen dan :lol: :lol: :tu:
Marc 4 randjes die aandacht nodig hebben jij zij dat t zo gedaan was doe mij het ff een x voor dan :LOL:, of jij moet toevallig een R50 op t werk hebben kunne we dat eens ff passen.

dan moet je van het weekend ff langs komen dan roggel ik dat ff voor je toch zeg ik al paar keer maar jij hebt het druk altijd ja haha :lol: laat me maar ff weten :tu:
#1508489
Tdi wolf:Wat een gave golf heb jij!! :tu: Ik ree in een opel frontera :oops: Maar ben bezig met een jetta mk1 of een golf mk1.Dus dat komt helemaal weer goed.Heb je misschien ook foto's van de mk2?
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 235
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]