VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1562105
frank91 schreef:gisteren mooie zwarte golf. neppe r32 naar mijn idee! wel mooi strak. ging bij leeuwenborg de ring groningen op.
toevallig een heel donker blauwe met standaard golf 4 voorbumper en met zwarte achterlichten en voor de rest wel alles r32?
Gebruikersavatar
door frank91
#1563817
euhm naar mijn idee had hij de voorbumper ook van r32 donker blauw kan prima en zwarte achterlichten ook wel.
was opzich wel een mooi ding.
Gebruikersavatar
door Greppel
#1571917
vandaag twee golfjes 3 gespot die naast elkaar stonden bij Notebomer in Marum, waarschijnlijk zijn deze van werknemers daar. ;)

Het ging om een 2-tone Golf, grijs boven en zwart onder, verlengde motorkap. En een Golf 3 gti Color Concept kleur groen, stoer ding :D
Gebruikersavatar
door T5_TDI
#1571997
AnitaPolo6N2 schreef:T5 TDI gespot gister rond 16.00 op hoendiep :tu:
Kan kloppen, onderweg naar de vriendin ;) heb jou niet gezien :SCRATCH:
ventodriver schreef:Sebastiaanmk1 een paar keer de afgelopen 2? weken op mn werk (AVA).
Samen met mij, onderdelen/spullen halen voor mijn golf. (slangklemmen, verf, krik enz) :mrgreen:
#1572370
T5_TDI schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:T5 TDI gespot gister rond 16.00 op hoendiep :tu:
Kan kloppen, onderweg naar de vriendin ;) heb jou niet gezien :SCRATCH:
ventodriver schreef:Sebastiaanmk1 een paar keer de afgelopen 2? weken op mn werk (AVA).
Samen met mij, onderdelen/spullen halen voor mijn golf. (slangklemmen, verf, krik enz) :mrgreen:


ik was op de fiets :tu: moest ff sigaretten halen bij de benzinepomp daar
#1572541
Greppel schreef:vandaag twee golfjes 3 gespot die naast elkaar stonden bij Notebomer in Marum, waarschijnlijk zijn deze van werknemers daar. ;)

Het ging om een 2-tone Golf, grijs boven en zwart onder, verlengde motorkap. En een Golf 3 gti Color Concept kleur groen, stoer ding :D

die werken daar idd die 2 tone golf3 is een tdi en komt uit grootegast/lutjegast
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]