VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vladi
#1573575
Nope, die jij nu bedoelt komt uit winschoten :tu:
Rolf was op die shoot, die heeft gewoon zilver harten en tegenwoordig zn witte winterwielen eronder volgens mij
#1575521
PROJECT_MK3 schreef:rode mk2 met gouden harten en gele lampen ( mooie hawaii slinger aan de binnenspiegel )
ik seinde nog, maar geen reactie, volgens mij hebben we elkaar ontmoet bij de 1e volksdrivers shoot.

ik reed in de blauwe mk3 uiteraard
Dat was ik niet... Die van mij staat nu op witte classics en met een bra, slinger heb ik niet.

Jouw blauwe mk3 weet ik nog wel.
#1578259
Fubar32B schreef:Ik meen Siepeltje en nog 2 golf mk2 gespot gisteravond bij de makro in groningen. Ook nog een mk1 jetta, erg netjes apparaat.
Klopt. Had niks beters te doen, dus daar maar ff kijken met een kameraad (in die mk2 diesel)
Gebruikersavatar
door Spablauw
#1579706
siepeltje schreef:
Fubar32B schreef:Ik meen Siepeltje en nog 2 golf mk2 gespot gisteravond bij de makro in groningen. Ook nog een mk1 jetta, erg netjes apparaat.
Klopt. Had niks beters te doen, dus daar maar ff kijken met een kameraad (in die mk2 diesel)
Ik kwam jullie 2 ook nog tege op een zondag andere halve week geleden bij Delfzijl in de buurt ;)
Reed in een blauwe golf 4. Stak nog even een duimpie omhoog, want beide zagen er zeer strak uit :tu:
Gebruikersavatar
door GolfjeII
#1580464
PROJECT_MK3 schreef:rode mk2 met gouden harten en gele lampen ( mooie hawaii slinger aan de binnenspiegel )
ik seinde nog, maar geen reactie, volgens mij hebben we elkaar ontmoet bij de 1e volksdrivers shoot.

ik reed in de blauwe mk3 uiteraard
Wat bedoel je met gouden harten?
Ik heb wel een rode mk2, hawaii slinger aan de binnenspiegel en rij elke dag door stadskanaal, gasselternijveenschemond, gasselternijveen, gasselte, gieten.
Ik zag wel een keer iemand seinen daar bij stadskanaal waar ze met de weg bezig zijn, maar zag het te laat...
Dus waarschijnlijk was ik dat :tu:
Gebruikersavatar
door Spablauw
#1580883
GolfjeII schreef:
PROJECT_MK3 schreef:rode mk2 met gouden harten en gele lampen ( mooie hawaii slinger aan de binnenspiegel )
ik seinde nog, maar geen reactie, volgens mij hebben we elkaar ontmoet bij de 1e volksdrivers shoot.

ik reed in de blauwe mk3 uiteraard
Wat bedoel je met gouden harten?
Ik heb wel een rode mk2, hawaii slinger aan de binnenspiegel en rij elke dag door stadskanaal, gasselternijveenschemond, gasselternijveen, gasselte, gieten.
Ik zag wel een keer iemand seinen daar bij stadskanaal waar ze met de weg bezig zijn, maar zag het te laat...
Dus waarschijnlijk was ik dat :tu:
Dat was jij niet. De auto die bedoeld word komt uit winschoten ;)

Dit is hem:
Afbeelding
Afbeelding
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 235

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.