- 21 jan 2008 18:37
#797509
Via zoekfunctie kon ik niet veel soeps vinden en mischien hebben meer mesne hier wat aan. En het is te vies weer en te donker om zelf te bekijken nu.
Dus vraag me af hoe ik de kopelingskabel van een 6n verstel, heb wel ff snel bekeken maar niets om te stellen,denk zelf dat het die zwarte dildo is die tussen de kabel zit. De kabel komt volgesn mij al losser te zitten.
in zijn 1 2 3 4 5 gaat hij heel zwaar, moet echt hele hard douwen voordat hij erin gaat. Ben bang dat ik strax een versnelling kapot druk. Als ik hem in zijn auteruit wil zitten gaat hij tanden poetsen en moet ik ook gewoon doordouwen totdat hij drin gaat. Als ik hem in zijn 1 heb en trap de kopeling helemaal in en dan blijft hij langzaam rijden vanuit stilstand.
Als de motor uit is gaat hij wel weer makelijk in de versnelling.
Dus dat het de de kopelingskabel is weet ik 100 cker, dus hoe verstel je dat kreng
Dus vraag me af hoe ik de kopelingskabel van een 6n verstel, heb wel ff snel bekeken maar niets om te stellen,denk zelf dat het die zwarte dildo is die tussen de kabel zit. De kabel komt volgesn mij al losser te zitten.
in zijn 1 2 3 4 5 gaat hij heel zwaar, moet echt hele hard douwen voordat hij erin gaat. Ben bang dat ik strax een versnelling kapot druk. Als ik hem in zijn auteruit wil zitten gaat hij tanden poetsen en moet ik ook gewoon doordouwen totdat hij drin gaat. Als ik hem in zijn 1 heb en trap de kopeling helemaal in en dan blijft hij langzaam rijden vanuit stilstand.
Als de motor uit is gaat hij wel weer makelijk in de versnelling.
Dus dat het de de kopelingskabel is weet ik 100 cker, dus hoe verstel je dat kreng