VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1298456
luchtfilter na kijken of die niet zijknat is met olie en benzine, kan duiden op dikke onderdruk *( door versleten kopp platen druggroep synchromesringen ed, )

ben dit zelf met me dikke kop 1x vergeten en de auto stond met 2 dagen stil omdat de synmgromesringen eruit lagen na 2 dagen bakkie staat nu dus op de sloop
#1300354
woodygolf2 schreef:luchtfilter na kijken of die niet zijknat is met olie en benzine, kan duiden op dikke onderdruk *( door versleten kopp platen druggroep synchromesringen ed, )

ben dit zelf met me dikke kop 1x vergeten en de auto stond met 2 dagen stil omdat de synmgromesringen eruit lagen na 2 dagen bakkie staat nu dus op de sloop
Whahahahahahaahahahahaha,
Even vraagje he? wie heeft jou dat wijs gemaakt????
je koppeling, drukgroep en Synchromeshringen zitten in en bij je verstellingsbak.
dat heeft totaal geen invloed op onderdruk of zelfs een luchtfilter.
#1555869
timberland schreef:
woodygolf2 schreef:luchtfilter na kijken of die niet zijknat is met olie en benzine, kan duiden op dikke onderdruk *( door versleten kopp platen druggroep synchromesringen ed, )

ben dit zelf met me dikke kop 1x vergeten en de auto stond met 2 dagen stil omdat de synmgromesringen eruit lagen na 2 dagen bakkie staat nu dus op de sloop
Whahahahahahaahahahahaha,
Even vraagje he? wie heeft jou dat wijs gemaakt????
je koppeling, drukgroep en Synchromeshringen zitten in en bij je verstellingsbak.
dat heeft totaal geen invloed op onderdruk of zelfs een luchtfilter.
hahahahahhahah :pity: :lol: :lol: :lol:
#1734684
Let idd bij het aanschaffen van een golf 1 op roest langs de raamrubbers.
Ik heb zelf een tijd een golf 1 gehad welke erg veel last had van roest rond de rubbers van de voorruit.
Wat een ramp was dat. Ik wou hem opknappen maar heb hem toch maar weggedaan...

Verder moet je ook opletten op het type zekeringkast erin zit. Kan namelijl ook voor veel problemen zorgen op gebied van elec.
#1802681
Weet er toevallig iemand wat meer over de Jetta MK1? Ik heb al twee andere leden gezien met dezelfde vraag. Waar moeten we op letten?

Of zijn er van de Jetta niet zoveel specifieke problemen? Dat kan ik me namelijk niet zo goed voorstellen... Elk type heeft wel wat naar mijn weten.

*edit*
Jammer dat er nog steeds geen reacties zijn... Tevens ben ik opzoek naar dezelfde informatie voor een Caddy Mk1.
#1836046
Laze schreef:Weet er toevallig iemand wat meer over de Jetta MK1? Ik heb al twee andere leden gezien met dezelfde vraag. Waar moeten we op letten?

Of zijn er van de Jetta niet zoveel specifieke problemen? Dat kan ik me namelijk niet zo goed voorstellen... Elk type heeft wel wat naar mijn weten.

*edit*
Jammer dat er nog steeds geen reacties zijn... Tevens ben ik opzoek naar dezelfde informatie voor een Caddy Mk1.
Hoi hoi,

Naar mijn bescheiden mening,is een Jetta gewoon een Golf met een kont,en qwa techniek
identiek.

ps,Dit geld ook voor de Caddy.

m.v.g Hans,
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]