VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Alle andere offtopic
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1149914
sebas20vt schreef:Nu het Forum veranderd is. Niets meer!!!! Vorige was 100X beter.

Wilde ik even kwijt.

Gr.

Sebas
Tja, dat is een kwestie van verandering te kunnen handelen.

OT:
Goede hulp, leuke variatie aan auto's/topics (ieder z'n eigen stijl), verkoop gedeelte.

En gewoon meelezen is ook leerzaam :mrgreen:
#1340510
het forum is een goede bron van informatie, als je ergens nog wat extra over wilt weten dan kun je die mensen vaak ook gewoon een PM sturen en krijg je info waar je echt wat aan hebt.

er zouden wel wat meer ploaties op mogen verschijnen van reparaties etc,

verder zou het aangenaam zijn als mensen een topic titel lezen, daarna de post van de topic starter en aan de hand daarvan de overige posts doorlezen en daarna zinnig commentaar posten. Te vaak zie je mensen de topic titel lezen en klakkeloos hun ideeen en meningen neer knallen. Dat is natuurlijk heel fijn, maar een beetje jammer als de topicstarter al 4 posts eerder heeft aangegeven dat alles opgelost is.
Ligt dus niet aan moderators die niet tijdig genoeg een post op slot doen, maar gewoon aan de forum bewoners.

maar over het algemeen ben ik zeer te spreken over het forum! :D
#1340766
Ik zit nog niet zo lang op het forum maar vind het ten eerste leuk om mijn eigen auto te laten zien en te updaten en vind het ook leuk om te zien bij andere dus het Garage topic vind ik sowieso leuk, en er zijn bijna altijd wel mensen online, dus vragen worden vrij snel beantwoord.. bij complexe vragen duurt het wat langer maar dat is normaal !

Je ziet ook aan de reactie van het garagetopic dat mensen het ook leuk vinden, veel welkoms en later door de poster bedankjes voor de vele commentaren en posts.
#1349548
Het garage is ook meer een digitale meeting als het ware. ;)

Al zou ik het persoonlijk wel fijner vinden als het garage topic werd verdeeld in aparte groepen zoals je het ook is gedaan met de aparte topics voor verschillende VW modellen. Of het zou verplicht moeten worden om vooraan in de topic titel te zetten wat voor model VW het is. ;)

Ik denk dat dit ook wel gewaardeerd word door meerdere forum gebruikers. Aangezien het het garage topic een stuk overzichtelijker maakt.
#1413350
uuhm, en als ik eerlijk mag zijn: :oops: dat is voor mij dus eigenlijk ook de reden dat ik de garage topic bijna nooit open.


Hoeft niet voor alle modellen (mk1, 2, 3 etc.) een apart afdeling voor te zijn maar sub's in de garage topic als: Golf, Passat, Polo, Transporter, Kever etc. misschien iets?
Maar ja, voor de mod's is het dan weer veel werk om van iedereen te kijken wat voor auto het is (als het up-to-date is) en 1 voor 1 in die sub-categorieen te verplaatsen, of ..?
#1418770
En elke keer als iemand een andere auto koopt (en er zijn er heel wat die geregeld wisselen van auto) je topic weer overplaatsen, waardoor alle links die nu ooit geplaatst zijn naar het topic helemaal dood lopen. Is dus niet echt een optie om nu nog door te voeren. Vind wel dat ze verplicht kunnen stellen dat iedereen zijn of haar garage-topic inderdaad voorziet van een type-aanduiding, en dan het liefst een vaste stijl, zoals: "[Golf Mk1] eigen invulling". Dit is volgens mij ook nog wel te regelen, door iedereen dit te vragen per PB, en daar een limiet aan te stellen. Topics die niet meer worden bijgehouden zakken langzamerhand toch in de lijst, en kom je dan ook bijna niet meer tegen. Tevens kun je, als dat is gerealiseerd, via de zoekfunctie alsnog alle Golfjes eruit filteren!

Verder ben ik zeer positief over het forum. De kennis gaat ver, evenals de inzet van sommige mensen alhier: Een hele uitleg geven aan iemand die 500 km verderop woont is hier eerder regel dan uitzondering!
#1653370
Buiten de problemen waar altijd super mee geholpen word, is het ook de gezelligheids sfeer die zeker niet ontbreekt hier op VWforum.
Ik ben een jonge van gezelligheid, dus de topics waar je met elkaar flink slap kan ouwe hoeren , waar in sommige ook wel is een lachwekkende opmerking plaatsen, vind ik ook zeker wel een flinke pluspunt.
Ik moet zeggen dat wanneer ik ook achter de computer zit, VWforum altijd actief staat bij mij.
Heb ook wel al flink wat uren versleten achter VWforum en zo een beetje alle topic afgestruind.
VWforum, mijn compliment, hopen dat het natuurlijk een nog leuker en gezelliger forum word met nog meer leden. :tu:

Gegroet, Mistlampje
#1653403
In mijn vriendengroep(18) is er maar 1 echt gepassioneerd voor auto's en dat ben ik. Ze willen wel eens mee naar een treffen maar verder zijn ze mijn gedroom en gepraat snel moe :?
Hier kun je je passie delen, ideeen opdoen, hulp verwachten, en ook nog veel dingen van leren. En "vrienden" die wel naar mijn gepraat en gedroom luisteren. :LOL:

Gewoon zo door gaan :tu: :tu:
#1659726
Ondertussen ben ik net een halve dag lid maar ik kijk al wat langer mee dan vandaag. Ik zie het Volkswagen Forum als een hechte groep vrienden die niet gesloten zijn en iedere VAG bestuurder/eigenaar graag willen helpen met problemen en adviezen. Ik rij zelf geen Volkswagen (wel VAG namelijk een Seat Leon) maar ik verwacht zeker niet dat ik mij buitengesloten ga voelen ondanks dat ik geen Duitse auto onder mijn reet heb zitten, nog niet athans.

Athans, zo voelt het! Nu maar kijken of het ook echt zo is.
#1660267
MKIV schreef:Ondertussen ben ik net een halve dag lid maar ik kijk al wat langer mee dan vandaag. Ik zie het Volkswagen Forum als een hechte groep vrienden die niet gesloten zijn en iedere VAG bestuurder/eigenaar graag willen helpen met problemen en adviezen. Ik rij zelf geen Volkswagen (wel VAG namelijk een Seat Leon) maar ik verwacht zeker niet dat ik mij buitengesloten ga voelen ondanks dat ik geen Duitse auto onder mijn reet heb zitten, nog niet athans.

Athans, zo voelt het! Nu maar kijken of het ook echt zo is.
Precies,zo zie ik het ook, een soort van vrienden maar die je eigenlijk niet kent.
Maar omdat je een Seat rijd hoef je je zowieso niet uitgesloten te voelen.
Seat is toch wel een beetje het broertje van volkswagen en heeft veel modellen die op bekende Volkswagen modellen lijken.
Seat Ibiza bijv op VW golf.
Wat dat betreft ben je van harte welkom hier :tu:

Alles in 1 keer proberen te wissen? Probeer het e[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieksga[…]

waarde bepaling

Goedemiddag, Ik vroeg mij af hoe iedereen de waard[…]

navigatie MIB2

Er komt geen nieuwe meer uit. Die voor de High i[…]

Rijbereik wordt berekend aan de hand van het verbr[…]

T roc meer geluid willen horen

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Stage 1 […]

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Ik was b[…]

Hoi Allemaal, Ik heb een t roc uit 2018 waar waar[…]