VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#955873
Hallo,
heb zojuist een Golf 1 Cabrio '84 aangeschaft en ben nu op zoek naar een goed werkplaatshandboek/vraagbaak voor deze auto.
Wie kan mij vertellen welk boek het meeste info. bevat en waar ik dus het meest aan heb.
Had al boeken van Haynes gezien, maar zag een paar opties dus weet niet welke ik het best kan nemen
gr. Kevin
Gebruikersavatar
door Bolku
#955942
Ik heb een Haynes Manual digitaal van de Golf 1 cabrio met JH en 2H motor en Scirocco 2 16V.
Is een USA manual, maar is onwijs uitgebreid.
Als je ergens wat webspace hebt kan ik hem wel even uploaden, is iets van 400 mb.
Gebruikersavatar
door mano
#956055
bol.com.

zijn iets van 3 tientjes...
#2848079
Bolku schreef: 27 aug 2008 22:46 Ik heb een Haynes Manual digitaal van de Golf 1 cabrio met JH en 2H motor en Scirocco 2 16V.
Is een USA manual, maar is onwijs uitgebreid.
Als je ergens wat webspace hebt kan ik hem wel even uploaden, is iets van 400 mb.

Beste, ik heb zonet een Golf 1 cabrio Etienne Aigner van 1991 aangeschat. Midnight Blue Pearl en ben op zoek naar deze digitale versie van de Haynes manual voor het type met de 2H motor.
Is het mogelijk dat iemand deze me toestuurt?

Alvast dank,
Luc
#2848084
Sturen per mail gaat vaak niet werken omdat files die meegestuurd worden bij veel mailproviders niet al te groot mogen zijn... WeTransfer is een optie, of men zet het op zijn dropbox-account en post de link voor download.

Dit is al een heel oud topic en diegene die de digitale versie aanbood heeft sinds december 2012 het forum niet meer bezocht... dus of deze nog gaat reageren vraag ik me af. Maar misschien dat een ander medeforumlid deze file heeft en wil delen.

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]