VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Luc074
#2779146
Robert schreef:Gisteren (zondag 12-03) gespot een zwart mk1 cabrio met verdichte porsche C2 velgen er onder, zag er netjes uit! Ik reed een aantal auto's achter je in mijn mk1 cabrio.
Reed die samen met een baby-blauwe A6/S6? Zo ja, dan zag ik die ook aan het eind van de ochtend in Hengelo.
#2779252
Patrick schreef:
robincabrio4 schreef:Haha, je kent me al iets langer dan vandaag he ;) volgens mij vond ze t Abarthje ook wel mooi ;)
En toen dacht ze, shit ... weer zon leuke man die op mannen valt :lol:
:LOL:
Gebruikersavatar
door Robert
#2779335
Luc074 schreef:
Robert schreef:Gisteren (zondag 12-03) gespot een zwart mk1 cabrio met verdichte porsche C2 velgen er onder, zag er netjes uit! Ik reed een aantal auto's achter je in mijn mk1 cabrio.
Reed die samen met een baby-blauwe A6/S6? Zo ja, dan zag ik die ook aan het eind van de ochtend in Hengelo.
Dat is me niet opgevallen, ik was meer aan het kijken naar de cabrio :D :tu:
#2779586
Nog mensen hier die een sjonnie in een nieuwe A8/S8 hier kennen?
Vanmorgen op de bornsestraat vond hij het nodig om met grootlicht te rijden en met een rotgang mij in te halen om vervolgens als een brandweerwagen de europalaan op te schieten.. :SCRATCH:
#2779604
Dacht ik eerst ook maar manier waarop hij reed kan dat niet.
Stopte bij verkeerslicht keihard optrekken, ik reed rustig 60 blijft hij eerst achter me plakken en drukken en daarna als een lompe hark inhalen. Dus heb maar even de bekende vinger opgestoken en x geseint dat ik het maar asociaal vond.. :tu:

Wel x gehad bij oprit bij Fransie richting oldenzaal kwam dikke bmw aan maar die had wel pitje op het dak. :E
#2779611
wheelwhore schreef:Ken alleen sjonnies met een nieuwe rs3 ;)
Haha ja die heb ik nog niet zien rijden, die banaan valt meer op maar die is nelaas nog niet klaar. :LOL:
#2779688
ik zie op de parkeerplaats van Vdl in Almelo regelmatig een S3 8l staan, ziet er goed uit. Iemand van hier toevallig? :)
  • 1
  • 349
  • 350
  • 351
  • 352
  • 353
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]