VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Geur
#2643925
ik spot jou wel gouw eens.
groene passat roegworks sticker op t raam (Y)
#2643948
Vorige week dinsdag bij André Dijkstra wielen opgehaalt met en voor een kameraad van mij.

Daar in de straat gespot de ; 10-pdr-5 en de 52-npg-8, nadat we de wielen hadden ingeladen weer opweg naar de Emmen-Drachten gereden de 5-krt-68 gespot bij een tankstation, diegene die in de auto zat heb ik een duimpje omhoog gegeven, wij waren in de VW Up, en ik liep in de werkkleren :tu: .

Alle auto's zagen er super strak uit, de bruine 5-krt-68 trok bij de pomp nog even mooi weg!
#2653412
Sneek,
Rode polo 2F op ligt roestige mangels 13inch?
Lange antenne op 't dak van 1,5 meter, 'k denk 25mc erin?

Oppenhuizen,
Rode polo 2F GT op 16inch licht metaal !
Supeerr laag !!

Beide dikke poloow's ! :tu:
#2653426
RamonDrenthe schreef:Vorige week dinsdag bij André Dijkstra wielen opgehaalt met en voor een kameraad van mij.

Daar in de straat gespot de ; 10-pdr-5 en de 52-npg-8, nadat we de wielen hadden ingeladen weer opweg naar de Emmen-Drachten gereden de 5-krt-68 gespot bij een tankstation, diegene die in de auto zat heb ik een duimpje omhoog gegeven, wij waren in de VW Up, en ik liep in de werkkleren :tu: .

Alle auto's zagen er super strak uit, de bruine 5-krt-68 trok bij de pomp nog even mooi weg!
De bruine type 2 is Steven, maat van me. AFN met 198 pk :mrgreen:
#2654708
GerardMKII schreef:
RamonDrenthe schreef:Vorige week dinsdag bij André Dijkstra wielen opgehaalt met en voor een kameraad van mij.

Daar in de straat gespot de ; 10-pdr-5 en de 52-npg-8, nadat we de wielen hadden ingeladen weer opweg naar de Emmen-Drachten gereden de 5-krt-68 gespot bij een tankstation, diegene die in de auto zat heb ik een duimpje omhoog gegeven, wij waren in de VW Up, en ik liep in de werkkleren :tu: .

Alle auto's zagen er super strak uit, de bruine 5-krt-68 trok bij de pomp nog even mooi weg!
De bruine type 2 is Steven, maat van me. AFN met 198 pk :mrgreen:
Dikke wagen! xtje meeten in de zomer :tu: !
#2654819
Vandaag een rode Golf mk2 met groene BBSen gespot in Nij Beets en nog een keer in Akkrum
#2657023
Herinner je de wit rode motor nog die voor je stond bij de brug bij oude schouw, dat was ik :D
Mooi combi trouwens rode auto en groene BBSen heb het zelf nammelijk ook gehad
#2671995
Gisteren gespot erg lage blauw mk1op bbsen
en een extreem lage blauwe kever in Akrum met blauwe kenteken platen
#2672441
Clean-Style schreef:Gisteren gespot erg lage blauw mk1op bbsen
en een extreem lage blauwe kever in Akrum met blauwe kenteken platen
Waar kwam je de Golf I tegen? Rij wel bij je in de buurt in een einzer, ook blauw maar geen BBS'en.
  • 1
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268

Dus op een recente Passat of Arteon, uit laten we […]

Tikken als de wagen uitstaat

dat de sleutel uit het contact is betekend niet […]

navigatie MIB2

link naar de navigatie V19. https://app-connect.vo[…]

Welke I.C.E. heb ik?

Dank, al zoekend kom je termen tegen als MIB2, MIB[…]

waarde bepaling

Dank u voor de tips. Dan zal ik hem binnenkort toc[…]

Hierbij de foutcodes

En toch werkte het prima (ja, getest :P)

Stuur en stoelverwarming

... denk dat het slim is de auto eens uit te laten[…]