VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2672477
In Beetsterzwaag kwam ik de MK1 tegen
#2672629
Nee deze was het niet, die ik heb gezien was veel lager en iets lichter van kleur
#2678280
Gespot Vrijdag in Gorredijk lage blauwe us Golf mk3 :tu:
#2682967
Familieweekend in Friesland en vanalles gespot haha! Helaas stond de Ibiza op winterstaal dus viel deze niet op..


In Leeuwarden een lage witte MK2 en een lage Jetta. Kwamen eerst voorbijgereden bij de Achmeatoren en vervolgens stonden deze geparkeerd tussen de schouwburg en het Fries Museum. Beide erg nette wagens!

In Leeuwarden op dezelfde parkeerplaats reed een lage donkere Mk3 weg met een hoop kabaal haha. Kon er net geen foto meer van schieten.

Een lage (zwarte?) Mk3 GTI met van die dubbele Hella koplampen op het ventweggetje tussen Noordbergum en Bergum, vlakbij het vakantiepark. Stond volgens mij op iemand te wachten. Erg dikke wagen! :tu:

En bij de Jumbo in Dokkum, een lage nette zilvere TT en een lage zwarte A4 (B7?) met donkere achterlichten en één kapotte xenon haha.
Ohja en daar in de parkeergarage een beige Mk1 op 2 vakken met een hoop jeugd eromheen :lol:

De Mk2 en jetta:
Afbeelding
#2683137
Vandaag gespot in Wjelsryp een zwarte Lupo GTI ik reed in een blauwe Peugeot station
#2685743
Gespot afgelopen woensdag een blauwe lupo GTI met embleemloze gril richting beetsterzwaag
#2685952
Op dit moment in het centrum van sneek op veemarktplein een lage passat cc op gouden speedlines! Wat een vet ding!

Was mijntes aant ophalen die bij gebrek aan stalling ook op een openbare parkeerplaats staat :SCRATCH:
#2686191
Deze zwarte Passat stond gisteren ook in drachten op de airstrip
#2708421
richard schreef:
Piepkee schreef:Op dit moment in het centrum van sneek op veemarktplein een lage passat cc op gouden speedlines! Wat een vet ding!

Was mijntes aant ophalen die bij gebrek aan stalling ook op een openbare parkeerplaats staat :SCRATCH:
das BBB passat van Tseerd
Heerlijke wagen! Complimenten aan hem!
#2723111
Vanmiddag rond een uur of 3?? een zwarte 5 gti (edition30?) in Surhuisterveen, vlak bij loonbedrijf Luimstra. Kwam me wel bekend voor. Staat die ook wel eens op de houtduif of in die buurten daar?
  • 1
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
Tiguan dashboard lampjes

hmm ok ik weet t zelf ook niet meer een VW deale[…]

Goedemiddag mede-forumleden, Hierbij wil ik meze[…]

Klopt. Brandstoffilter vervangen is een eitje. Ik […]

Helix subwoofer Golf 8 variant

Ik heb zelf zo systeem laten inbouwen. Alle boxen […]

420 ledstrip. 300 euro inbouw en coderen. Trackmot[…]

Inbouw ACC. Of cruise control

Klopt acc is niet mogelijk bij auto’s tot week 48.[…]

Hoi Ik heb er zelf ook inklapbare spiegels in late[…]

Heb je enig idee wanneer de bakolie voor het laats[…]