VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Alles over het uitlezen en coderen van je auto
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door JUUL
#1229479
Laatste update Mei 2024:
Sta je er niet tussen? Stuur Juul even een privé bericht. Geef aan in welk regio je actief bent, welke versie van VCDS je gebruikt en welke diensten je biedt.

Drenthe
* Nog geen aanmeldingen.


Flevoland
* Nog geen aanmeldingen.


Friesland
* Nog geen aanmeldingen.


Gelderland
* Epe, Apeldoorn, Zwolle:
patrickmk3 : Vagcom/VCDS versie 17.8.1 met een HEX-USB kabel en Autel MS906BT. Uitlezen, resetten ecu, oil reset, epb opties, abs opties, airbag opties, alle systemen opties, freeze frame data, live data, data graphing, o2 monitor test, on board monitor test, componenten test, en voertuig informatie. Niet vag gebonden maar alle auto merken. tevens aanpassingen of inleren van onderdelen of sensoren mogelijk.

Groningen
* Winschoten:
Renkie : Heb officiele VCDS licentie, omgeving Winschoten. Contact is het makkelijkste via mail.

* Groningen:
Stief : HEX-USB+CAN originele Rostech versie 17.01.3 - Mirror dip, automatisch inklappen van de spiegels, coming/leaving home, aanpassingen tbv dagrijverlichting en verlichting voor en achter, extra menuopties in boordcomputer en/of RNS, DM of DP, uitlezen en resetten van storingen en vast nog veel meer


Limburg
* Sittard, Geleen:
MK2-VRT : Vagcom 311.2 - 409 - 10.6.4. 11. Vag K+Can Commander, Vag Eeprom Programmer, Super Vag K (Uitlezen - Loggen - Km teller Correctie - Login uitlezen / Veranderen - Tacho Programmeren / Aanpassen)

* Limbricht:
Xizer : Versie 17.1 Kleine aanpassingen, de basis dingetjes die ook op de website van Gerrit speek beschreven staan.


Noord-Brabant
* Breda:
Antera : Vag-canPro , OBDeleven, VCDS Origineel HEX-Net Pro om aanpassingen te doen, storingen uitlezen en resettenen tal van andere aanpassingen. kan programmeren met VDS Pro o.a. ramen sluiten en openen met de AB bij golf 4/passat/bora. Contactgegevens: info@lowering.nl of http://www.vcds-coding.nl
https://www.lowering.nl/

* Boxmeer:
maurice : vagdash VCDS, Dus HEX met CANBUS, gevorderde gebruiker.

* Boxmeer, Cuijk, Haps, Gennep:
JUUL : Beginner met VCDS HEX-V2 23.11 voor VAG voertuigen tussen 1996-2017 & iCarsoft CR Max voor alle merken vanaf bouwjaar 2001. Foutcodes uitlezen en wissen in alle beschikbare modules. Live data en freeze frame weergave. Olie/service interval reset. Inleren, activeren, coderen, resetten, logs maken en componenten aansturen. Op locatie mogelijk in overleg.

Noord-Holland
* Hoorn:
Bartaggio : VCDS 11.11 Uitlezen/resetten foutcodes HEX+CAN, evtl. aanpassingen.

* Purmerend:
Johan : Officiële VCDS kabel van Ross-Tech. VCDS Aanpassingen/Uitlezen?


Overijssel
* Enkhuizen:
RuupieGTI : Vcds Hex + CAN uitlezen, storing wissen, service interval resetten of omcoderen naar vast dan wel variabel, aanpassen dmv coding of adaption. Ervaring golf 4 en 5. Novice.


Utrecht
* Amersfoort:
martijnvo : VCDS HEX-V2 origineel Ross-tech en ODBeleven pro VAG zijn beschikbaar.

Zeeland
* Middelburg:
golfcountry91 : In het bezit van orginele vcds, en vagcanpro. Met de laatste update. Zeer ervaren zo goed als alles mogelijk.


Zuid-Holland
* Zoetermeer:
Zaaihied : VAG-COM versies 311.2 en 409.1 compleet werkend. Kan uitlezen, storingen wissen... Aanpassingen durf ik nog niet te doen.

* Rozenburg:
mano : Simpele dingen uitlezen en resetten, bepaalde blokken bekijken kan ik ook via VCDS.

* Rotterdam, Vlaardingen:
Baytjeh : VCDS 19.6 HEX+CAN USB, foutcodes uitlezen/wissen, modules aan/uitzetten, inleren, logjes maken en kleine reparatie's.


België
* Nog geen aanmeldingen.


Duitsland
* Weeze:
Maurice : uitlezen coderen. VCDS nieuwste versie.
Laatst gewijzigd door maurice op 17 dec 2014 16:54, 23 keer totaal gewijzigd.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]