VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2585070
epipeppie schreef:
Ramonkelderman schreef:Net in kwintelooijen (rhenen natuur gebied) witte golf 2 op witte porsche wielen gespot!
Mooi laag ding! Iemand van hier?

Dat moet ik zijn geweest! Ging een rondje wandelen met de vriendin :tu:
Lekker! Same here maar dan een vriendin haha!

Mooi ding heb je man, zag er strak uit. :tu:
#2585076
Ramonkelderman schreef:
epipeppie schreef:
Ramonkelderman schreef:Net in kwintelooijen (rhenen natuur gebied) witte golf 2 op witte porsche wielen gespot!
Mooi laag ding! Iemand van hier?

Dat moet ik zijn geweest! Ging een rondje wandelen met de vriendin :tu:
Lekker! Same here maar dan een vriendin haha!

Mooi ding heb je man, zag er strak uit. :tu:
Hebben we elkaar tegemoet gereden? Ben ik nou zo scheel :LOL: of zag je me van achter oid? Lachen man!
#2585092
epipeppie schreef: Hebben we elkaar tegemoet gereden? Ben ik nou zo scheel :LOL: of zag je me van achter oid? Lachen man!

Haha nee man, je stond al geparkeerd! Mijn golf niet gezien? Stond een paar plekjes voor jou! Mijne valt qua uiterlijk natuurlijk ook niet zo op. :oops:
#2585093
Ramonkelderman schreef:[quote="epipeppie]
Hebben we elkaar tegemoet gereden? Ben ik nou zo scheel :LOL: of zag je me van achter oid? Lachen man!

Haha nee man, je stond al geparkeerd! Mijn golf niet gezien? Stond een paar plekjes voor jou! Mijne valt qua uiterlijk natuurlijk ook niet zo op. :oops:[/quote][/quote]

Ik twijfelde ook naderhand je topic gezien te hebben of ik die van jou niet daar zag staan. Waar woon je zelf? Ik ben op dit moment een weekend bij mijn pa in Rhenen. Ik woon in Ede :tu:
#2585094
epipeppie schreef:
Ramonkelderman schreef:[quote="epipeppie]
Hebben we elkaar tegemoet gereden? Ben ik nou zo scheel :LOL: of zag je me van achter oid? Lachen man!

Haha nee man, je stond al geparkeerd! Mijn golf niet gezien? Stond een paar plekjes voor jou! Mijne valt qua uiterlijk natuurlijk ook niet zo op. :oops:
[/quote]

Ik twijfelde ook naderhand je topic gezien te hebben of ik die van jou niet daar zag staan. Waar woon je zelf? Ik ben op dit moment een weekend bij mijn pa in Rhenen. Ik woon in Ede :tu:[/quote][/quote][/quote]

Ah mooi in de buurt! Ik woon zelf in Veenendaal!
Gebruikersavatar
door Jordy
#2598992
Gisteren stond ik bij de rotonde op de Bovenweg in Bennekom te wachten. Een lage blauwe Golf 2 kwam de rotonde oprijden richting Wageningen. Velgen leken op Nothelle's. :tu:
#2605373
Vanmiddag rond 2 uur een grijze lage golf 2 op de afrit ede/Wageningen, ging richting ede.
En vanmiddag rond 5 uur een grijze Scirocco gt op steelies en met us lights op industrieterrein in Veenendaal.

Mensen van hier?
#2647765
Gisteren rond 18:20 een lage rode Passat variant 35i gespot op de Wageningselaan net buiten Veenendaal.

Iemand van hier?
Gebruikersavatar
door Sethenor
#2652672
Ramonkelderman schreef:Gisteren een mooie zwarte Mk2 gti op C2's gespot bij Vallei Auto Groep in Veenendaal..
Iemand van hier?
Dat zal ik geweest zijn, moest even onderdelen hebben.
  • 1
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]